ISL Online představuje sadu nástrojů, které slouží firemním správcům k poskytování technické pomoci zaměstnancům a ke vzdálenému přístupu k firemním serverům. Stejně tak mohou posloužit i pracovníkům technické podpory ve firmách poskytujících servisní služby koncovým zákazníkům.
Slouží k poskytnutí jednorázové technické podpory libovolnému uživateli či koncovému zákazníkovi. K navázání spojení stačí na straně příjemce podpory stáhnout klienta ISL Light Desk a zadat kód relace, který příjemci sdělí technik poskytující podporu.
Po navázání spojení může technik ovládat počítač příjemce podpory nebo naopak zpřístupnit svoji pracovní plochu či aplikaci příjemci podpory a prezentovat řešení problému. Součástí jednorázové podpory je možnost jednoduchého chatu, hlasové komunikace, přenášet soubory z/do počítače příjemce podpory, restartovat či vypnout počítač a také pořídit videozáznam relace.
Spojení s protistranou lze navázat několika způsoby. Nejčastěji si příjemce podpory stáhne klienta ISL Light Desk stáhne z odkazu na webu poskytovatele. Samozřejmě lze pozvat pozvánku emailem, který obsahuje odkaz ke stažení klientské části. Další možnost je připojit se k vytvořené relaci přes webové stránky nebo přijmout pozvánku ke spojení prostřednictvím online chatu ISL Live Chat.
Spojení mezi příjemcem a poskytovatelem podpory je šifrované.
Je určen k instalaci na servery a počítače, u kterých je potřeba zajistit vzdálený přístup odkudkoliv a kdykoliv bez nutnosti jakéhokoliv zásahu na straně "příjmu".
Bezobslužný přístup se zajistí instalací ISL Always On klienta na zařízení, které má být vzdáleně spravováno. ISL Always On klient je plně zabezpečen šifrovanou komunikací a při připojení technika vyžaduje heslo. Samozřejmostí je možnost přenášet soubory a zapnout zařízení pomocí funkce Wake On Lan.
Seznam počítačů s nainstalovaným ISL Always On je technikům k dispozici přes webové rozhraní a mohou se tak k libovolnému počítači připojit kdykoliv z libovolného místa s přístupem k internetu.
Pomocí ISL Live chat můžete poskytnout základní technickou podporu formou online komunikace s uživatelem. Komunikovat lze psanou formou, navázat ale lze i hlasovou komunikaci či videohovor. Systém ISL Live Chat lze jednoduše integrovat do libovolných webových stránek. Systém dokáže automaticky vyhodnotit, zda jsou k dispozici operátoři, a podle toho nastaví způsob chování na webu. V případě, že jsou dostupní operátoři, nabídne systém spojení s volným operátorem. Pokud jsou operátoři nedostupní, přepne se systém automaticky do režimu emailu.
Operátoři chatu mají na svých počítačích nainstalovánu aplikaci ISL Pronto Chat. Aplikace poskytuje operátorům základní informace o uživateli, například jeho jméno a email, typ použitého internetového prohlížeče, IP adresu a geografickou lokaci uživatele. Každý operátor může obsluhovat více chatujících uživatelů a může uživatele v případě potřeby předat jinému operátorovi. K dispozici také jsou tzv. vzorové odpovědi, tedy předem definované fráze nebo věty, které slouží k automatizovanému zaslání zprávy do okna chatu uživatele – typickým příkladem může být například uvítací věta "Dobrý den, jmenuji se XY, jak Vám mohu pomoci", nebo opakující se fráze "klikněte tam a tam, otevře se okno XY, zde zadejte svoje uživatelské jméno a nastavení uložte". Vzorové odpovědi lze rozdělit jednotlivým skupinám (oddělením) operátorů a lze v nich pohodlně a rychle vyhledat vhodnou frázi.
ISL Web Conference slouží pro organizaci online konferenčních videochatů a online prezentací – webinářů. Pro vytvoření konference či webináře stačí ve webovém rozhraní aktivovat možnost "Vytvořit nový…" a vybrat si, zda vašim požadavkům lépe odpovídá konference či webinář. Systém automaticky vytvoří prázdnou šablonu, ke které se operátor připojí pomocí aplikace ISL Groove. Jednoduchou formou pak může vytvořit webinář či online prezentaci. Pro online prezentaci lze zaslat pozvánky pro konkrétní osoby. V případě webináře zpřístupní veřejný odkaz, pomocí kterého se zájemci o webinář mohou zaregistrovat do systému.
Systém webinářů a prezentací nevyžaduje instalaci dalších podpůrných aplikací (audio či video kodeky).