DFI HelpDesk

GFI HelpDesk

Výrobce: Kerio Technologies

Tickety vědomostí databáze a chat, vše integrované do jediného helpdeskového řešení.

  • Spravujte dotazy zákazníků a jejich podporu snáze.
  • Přehled o veškeré aktivitě zákazníků na první pohled
  • Víc než jen obyčejný helpdesk
  • GFI HelpDesk je k dispozici ve dvou edicích: GFI HelpDesk Case a GFI HelpDesk Fusion. GFI HelpDesk Fusion má navíc chat.


ZDE zakoupíte produkt

Sdílené e-mailové schránky typu podpora@firma.cz se rychle stanou nedostačujícími. Zároveň mají negativní dopad na rychlost reakce podpory a produktivitu týmu a tickety tak zůstávají déle otevřené. Díky helpdesku jsou problémy zákazníků dobře organizovány a řešeny včas.

Snáze řešte a spravujte dotazy zákazníků a jejich podporu

GFI HelpDesk je software sjednocujicí a integrující funkce podpory určený k valstnímu hostingu.

  • Zákazníci mohou zadat ticket na podporu jednoduše přes e-mail, chat nebo jiné aplikace a sledovat postup řešení
  • Zaměstnanci mohou tickety prohlížet, vytvářet, přidělovat a zavírat. Mezi sebou mohou sdílet poznámky a spolupracovat na řešení problémů.
  • Týmy mohou vytvářet pravidla pro automatické odpovědi a směrování ticketů podle jejich vlastností, obsahu, typu zákazníka a dalších parametrů.
  • Umístění chat widgetu na vaše webové stránky vylepší přístupnost podpory.

Přehled o veškeré aktivitě zákazníků na první pohled

GFI HelpDesk dokáže sloučit všechny interakce zákazníka s vaší společností do přehledné fomry. Můžete zaznamenávat zobrazení stránek, objednávky, jejich historii, vyhledávání v helpdesku nebo události z vlastních produktů, aplikací a služeb v reálném čase.

Tým podpory může mít k dispozici mnohem více informací o zákaznících kterým pomáhá. Výsledkem bude pozitivní zákaznická zkušenost a jednodušší práce pro tým.

Víc než jen obyčejný helpdesk

  • Přizpůsobitelná oznámení - GFI HelpDesk nabízí velké množství standardních oznámení a možnost jejich přízpůsobení, aby doručovala všechny potřebné informace o vašich zákaznících, produktech, službách a odezvě podpory.
  • Vícejazyčnost - Nabídněte zákazníkům podporu ve vícero jazycích (angličtina[GB], angličtina[US], italština, španělština, francouzština, němčina, portugalština, ruština, nizozemština.
  • Vytvořte si vlastní vědomostní databázi - Vytvořte a plňte knihovnu, aby si zákazníci s běžnějšími dotazy a základními návody mohli pomoci sami.
  • SLA - Uzavírejte SLA určující čas na odpověď nebo čas na uzavření Ticketu. HelpDesk vám pomůže plnění lépe sledovat a zjistit, kteří zákazníci potřebují nejvíce pozornosti.
  • Přizpůsobitelnost - Přizpůsobte vzhled vašim požadavkům, díky čemuž můžete sladit vzhled vašich veřejných webových stránek a helpdesku. Zákazníklm se tak dostane jednotné a nerušené zkušenosti.

Systémové požadavky

SYSTÉM

GFI HelpDesk může být nasazen do zákazníkovy vlastní infrastruktury, on-premise nebo do jakékoli veřejné cloudové infrastruktury, která podporuje MySQL a PHP 7.1 +.

    Minimální hardware
  • 2 GHz CPU
  • 2 GB RAM
  • 20 GB HDD

  • OS
  • Windows
  • Linux
  • RedHat, CentOS, Ubunt, Debian




Cena:    0 Kč
Něco navíc
máme pro Vás dárek

SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI

Musím se přiznat, že s tak ochotným a hlavně trpělivým operátorem jsem se už dlouho nesetkal.

Patří mu proto srdečný dík! Domnívám se, že tento neobvyklý přístup operátora k zákazníkovi si zaslouží i zveřejnění


Rudolf Wonka, Litoměřice

#1

Protože jsem laik a nerozumím antivirovým programů velmi si cením s jakou jednoduchostí a elegantností mně dovedla technická podpora předat potřebné informace tak, abych jim porozuměl.

Protože si takového jednání velmi cením, považuji za vhodné poděkovat také Vám za dobře vybraný a proškolený personál.


Roman Jakubík

#2

Chci vám poděkovat
za profesionalitu a za pomoc při instalaci antiviru do počítače.

Moc vám děkuji a zůstáváme nadále vašimi klienty.


Ludmila Ferencová

#3

Moc děkuji za pomoc, už to funguje podle mých představ.

Udělali jste mi radost, že se na vaši podporu mohu spolehnout, to vždy potěší.
Ještě jednou díky a hezký den.


Ivana Stinková
Mělník

#4

Děkuji za odpověď
hned to zkusím.
Pěkné vánoce. Strašně jste mě překvapili rychlou odpovědí.


Dagmar Niklová
Olomučany u Blanska

#5

Dík za pomoc

Konečně jsem KIS nainstaloval. Musím konstatovat, že by se mi to nepodařilo bez vaší pomoci.
Takže ještě jednou díky a hodně zdaru.


Milan Selucký

#6

Dobrý den,

ráda bych Vaším prostřednictvím poděkovala p. Martinovi, který se mi po 2 dny trpělivě věnoval při nastavení antivirového programu.

Je vidět, že umí pracovat nejenom s anti-virem, ale i anti-talentem na PC.

Předejte prosím toto poděkování i jemu nadřízenému pracovníkovi!!


Irena Procházková
MŠ Mezi Domy, Praha

#7

Díky Vašim nástrojům na čištění jsem si mohl vyčistit PC, neboť se neustále zpomaloval a výsledek je pro mne překvapující. Jsem sice laik, ale věřím, že to využívají i odborníci. Děkuji za veškerou tech. pomoc.


Bělík Josef
Praha

#8

Velmi oceňuji přístup firmy k řešení mého problému. Jednalo se o poměrně složitou věc. Díky serióznímu přístupu firmy AntivirovéCentrum jsem problém skutečně vyřešil k mé spokojenosti.


František Farář
Karlovy Vary

#9


Doporučujeme
Eset Nod32 Antivirus, Eset Smart Security Premium, Eset Internet Security

získejte plnou verzi antivirového programu zdarma

Odkazy
Igiho stránka o virech: www.viry.cz

Cílem serveru HOAX.cz je informovat uživatele o šíření poplašných, nebezpečných a zbytečných řetězových zpráv, se kterými se denně setkává a které ohrožují běžné používání internetu.

diallix.net
Vaše řešení kybernetické bezpečnosti - Norton 360
Verze Shop-NET: 2.14.9.25

Možnosti platby:

- převodem na účet
- platební kartou
- dobírkou

VISA Maestro VISA Electron MasterCard

Možnosti dodání:

- elektronické licence - zdarma
- dárky k objednávce - zdarma