Tickety vědomostí databáze a chat, vše integrované do jediného helpdeskového řešení.
-
Spravujte dotazy zákazníků a jejich podporu snáze.
-
Přehled o veškeré aktivitě zákazníků na první pohled
-
Víc než jen obyčejný helpdesk
-
GFI HelpDesk je k dispozici ve dvou edicích: GFI HelpDesk Case a GFI HelpDesk Fusion. GFI HelpDesk Fusion má navíc chat.
Sdílené e-mailové schránky typu podpora@firma.cz se rychle stanou nedostačujícími. Zároveň mají negativní dopad na rychlost reakce podpory a produktivitu týmu a tickety tak zůstávají déle otevřené. Díky helpdesku jsou problémy zákazníků dobře organizovány a řešeny včas.
Snáze řešte a spravujte dotazy zákazníků a jejich podporu
GFI HelpDesk je software sjednocujicí a integrující funkce podpory určený k valstnímu hostingu.
-
Zákazníci mohou zadat ticket na podporu jednoduše přes e-mail, chat nebo jiné aplikace a sledovat postup řešení
-
Zaměstnanci mohou tickety prohlížet, vytvářet, přidělovat a zavírat. Mezi sebou mohou sdílet poznámky a spolupracovat na řešení problémů.
-
Týmy mohou vytvářet pravidla pro automatické odpovědi a směrování ticketů podle jejich vlastností, obsahu, typu zákazníka a dalších parametrů.
-
Umístění chat widgetu na vaše webové stránky vylepší přístupnost podpory.
Přehled o veškeré aktivitě zákazníků na první pohled
GFI HelpDesk dokáže sloučit všechny interakce zákazníka s vaší společností do přehledné fomry.
Můžete zaznamenávat zobrazení stránek, objednávky, jejich historii, vyhledávání v helpdesku nebo události z vlastních produktů, aplikací a služeb v reálném čase.
Tým podpory může mít k dispozici mnohem více informací o zákaznících kterým pomáhá. Výsledkem bude pozitivní zákaznická zkušenost a jednodušší práce pro tým.
Víc než jen obyčejný helpdesk
-
Přizpůsobitelná oznámení - GFI HelpDesk nabízí velké množství standardních oznámení a možnost jejich přízpůsobení, aby doručovala všechny potřebné informace o vašich zákaznících, produktech, službách a odezvě podpory.
-
Vícejazyčnost - Nabídněte zákazníkům podporu ve vícero jazycích (angličtina[GB], angličtina[US], italština, španělština, francouzština, němčina, portugalština, ruština, nizozemština.
-
Vytvořte si vlastní vědomostní databázi - Vytvořte a plňte knihovnu, aby si zákazníci s běžnějšími dotazy a základními návody mohli pomoci sami.
-
SLA - Uzavírejte SLA určující čas na odpověď nebo čas na uzavření Ticketu. HelpDesk vám pomůže plnění lépe sledovat a zjistit, kteří zákazníci potřebují nejvíce pozornosti.
-
Přizpůsobitelnost - Přizpůsobte vzhled vašim požadavkům, díky čemuž můžete sladit vzhled vašich veřejných webových stránek a helpdesku. Zákazníklm se tak dostane jednotné a nerušené zkušenosti.
Systémové požadavky
SYSTÉM
GFI HelpDesk může být nasazen do zákazníkovy vlastní infrastruktury, on-premise nebo do jakékoli veřejné cloudové infrastruktury, která podporuje MySQL a PHP 7.1 +.
Minimální hardware- 2 GHz CPU
- 2 GB RAM
- 20 GB HDD
OS- Windows
- Linux
- RedHat, CentOS, Ubunt, Debian