potřebujete poradit? - jsme tady

FAQ - často kladené otázky

1. Nemůžu se dostat do nastavení - NOD32 nebo Smart Security vyžaduje heslo. Co to znamená?
2. Může běžet více antivirových nástrojů na jednom PC?
3. Proč je důležité aktualizovat antivir, operační systém i další aplikace?
4. Co to je firewall a jak funguje?
5. ESET Smart Security blokuje komunikaci po síti.
6. Na domácím počítači kromě mě pracují i další lidičkové, hlavně děti. Mohu nějak zabezpečit nastavení Smart Security, aby děti nemohly úmyslně či omylem vypnout ochranu počítače?
7. Antivir označila jako škodlivý (infikovaný) soubor, o kterém na 100% vím, že je neškodný. Co s tím můžu udělat?
8. Četl jsem na internetu, že nekteré viry umí "vypnout" antivir, aby se chránily před nalezením a odstraněním. Umí se Smart Security (NOD32) před tímhle bránit?
9. Musím při zakoupení prodloužení licence antivir znovu aktivovat (vložit do něj "novou licenci"?
10. Jak mám nainstalovat novou verzi ESET Smart Security (ESET NOD32 Antivirus)? Musím nejprve odinstalovat verzi předchozí?
11. Proces ekrn.exe nadměrně zatěžuje počítač. Co s tím?
12. Funkce Monitorování domácí sítě mě upozorňuje na nedostatky v síti. Co s tím?

 

1

Nemůžu se dostat do nastavení - antivir vyžaduje heslo. Co mám dělat?

 

PROBLÉM
Pokud se snažím o přístup do nastavení, objeví se okno s požadavkem na zadání hesla. Co to znamená?

PŘÍČINA
Toto hlášení se objeví, pokud je nastavení antiviru chráněno heslem. Toto heslo slouží proti náhodné změně nastavení neopatrným uživatelem.

ŘEŠENÍ
V případě, že heslo nevíte, vyžádejte si ho od osoby, která ho nastavila - v případě podnikové sítě od vašeho síťového administrátora. Pokud jste heslo zadali sami, ale zapomněli jste ho, případně není možné kontaktovat zodpovědnou osobu, postupujte následovně:

1. V dialogovém okně požadujícím vložení hesla klikněte na volbu Obnovit heslo

Heslo do nastaveni antiviru

2. V dalším kroku zadejte emailovou adresu, kterou jste uvedli při nákupu licence (licenční email) a klikněte na Odeslat kód.

Heslo do nastaveni antiviru

3. Počkejte, až vám bude doručen email s kódem, který vložíte do okna, které se zobrazilo po kliknutí na Odeslat kód. Pokud zadáte špatnou mejlovou adresu, nebude možné v procesu obnovení hesla pokračovat.

4. Pokud jste dialogové okno mezitím zavřeli, klikněte znovu na volbu Obnovit heslo a pak na Mám ověřovací kód.

5. Pokud by email během několika minut nedorazil do vaší poštovní schránky, zkontrolujte složku se spamem!!

1

Může běžet více antivirů na jednom PC?

 

V principu nic nebrání tomu, abyste na jeden počítač dokázali nainstalovat více než jeden antivir. V praxi si ale instalační programy antivirů kontrolují, zda v počítači není "přítomna konkurence", a pokud ano, zobrazí upozornění a odmítnou pokračovat v instalaci.

Pokud by se vám přece jen nějak povedlo instalační proces oblafnout a dostat do počítače druhý antivir, rozhodně si tím nepomůžete, spíše naopak. Antiviry se mezi sebou "budou prát" a s vysokou pravděpodobností se stane, že počítač nebude možné normálně používat, protože bude zatuhávat, padat a chovat se zcela nekorektně a nepředvídatelně.

V takovém případě je nejjednodušší pokusit se nepotřebný antivir z počítače odebrat pomocí specializovaného čističe, který má k dispozici většina výrobců. Nejběžnější čističe najdete zde.

Výjimkou mohou být bezpečnostní programy typu AntiSpyware, například Spybot SD nebo Lavasoft Ad-ware, které se s antiviry snáší docela dobře a v drtivé většině případů nehrozí žádné nebezpečí konfliktu mezi antivirem a antispyware programy.

1

Proč je důležité aktualizovat antivir, operační systém i další aplikace?

 

Protože každý den vzniká obrovská spousta šmejdů, které chtějí napadnout váš počítač. Pokud nebude mít antivir aktuální virovou databázi, může mu spousta věcí uniknout a zvyšuje se riziko průniku škodlivého kódu do počítače. Totéž platí i o jádru antivirového programu - pokud vám antivir nabídne aktualizaci programu, určitě ji nechejte provést.

Podobné je to i s Windowsy - protože je programují "jen lidi", mohou obsahovat - a ostatně zcela jistě obsahují - množství chyb a bezpečnostních děr. Takže je velmi důležité udržovat počítač v aktualizovaném stavu a instalovat veškeré dostupné bezpečnostní záplaty. Dnes využívají prakticky všechny "populární" potvory právě bezpečnostní díry ve windowsech, takže neaktualizované windowsy přímo vyzývají všechno svistvo světa k návštěvě vašeho počítače...

A do třetice - je potřeba záplatovat i další aplikace a programy, třeba populární Adobe Acrobat Reader nebo Flash Player. Teď si určitě říkáte, jak můžou být tyhle zcela neškodné prográmky pro váš počítač nebezpečné?!?! No, samy o sobě vlastně ne, ale díky tomu, že jsou z bezpečnostního hlediska taky nedokonalé, umožní například otevřít napadený soubor, ke kterému je "přišpendlený" nebezpečný kód, který se spustí v okamžiku, kdy napadený soubor otevřete. Samozřejmě o tom, že se aktivoval škodlilvý kód, se hned tak nedozvíte...

Takže je asi jasné, že následující super kombinace je úplně ze všeho to nejhorší, co svému křemíkovému miláčkovi můžete udělat:

Neaktualizovaný nebo žádný antivir PLUS neaktualizované windowsy PLUS neaktualizované aplikace třetích stran ROVNÁ SE průser v dohledu !!!

 

ZÁPLATOVAT, AKTUALIZOVAT, ZÁPLATOVAT...

1

Co to je firewall a jak funguje?

 

Nejprve si řekneme, co to firewall je a jak zhruba funguje. Firewall je buď zařízení, nebo software, který má na starosti kontrolu veškeré komunikace po počítačových sítích. V případě jednoho osamoceného domácího počítače tedy kontroluje vše, co do počítače přitéká z internetu. Pokud se mu v komunikaci něco nezdá, nebo rovnou detekuje snahu o průnik do vašeho počítače, tak komunikaci okamžitě zablokuje.

Kromě toho je firewall taky zodpovědný za to, aby do počítače pustil komunikaci ze sítě, které důvěřujete. Takže pokud máte doma 2 počítače, které máte propojené, bude ten druhý pravděpodobně důvěryhodný a proto s prvním počítačem může komunikovat bez omezení, abyste mohli například něco vytisknout a tak...

Pak je ještě dobré vědět, že ještě existuje tzv. "vyžádaná komunikace", o kterou se firewall taky nebude příliš zajímat. Vyžádaná komunikace je ten případ, kdy se váš počítač zeptá na něco jiného počítače, třeba v internetu, nebo vedle v pokoji, a ten mu na tuto žádost odpovídá. Firewall tohle chování samozřejmě pozná a nepovažuje ho za podezřelé a takovou komunikaci povolí.

Firewall může mít několik nastavení, podle kterých se chová a vyhodnocuje komunikaci. Standardně je firewall nastaven tak, že nevěří nikomu a ničemu a veškerou příchozí síťovou komunikaci jednoduše "zařízne". Funguje to automaticky, proto se tomuto režimu říká automatický. Další možností je nastavit firewall do režimu učení, kdy nic nefiltruje a jen si tiše vytváří pravidla pro veškerou příchozí (nebo i odchozí) komunikaci. Pak máme k dispozici tzv. interaktivní režim, kdy se vás firewall bude vyptávat na každou novou komunikaci a vaši odpověď si pak zaznamená a uloží si ji "na příště"... Kromě toho mohou existovat další předvolby, ty ale nejsou pro tento okamžik podstatné.

Tohle je ovšem pouze princip fungování firewallu, ve skutečnosti se bude komunikace kontrolovat ještě dalšími moduly, které jsou v antivirech obsaženy. No a pokud je firewall nastaven nevhodně, může to dopadnout tak, že si na internetu ani neškrtnete a zablokuje veškerou komunikaci.

1

Antivir blokuje komunikaci po síti (platí pro ESET Internet Security a ESET Smart Security Premium).

 

Jak jsme si řekli dříve, firewall se stará o kontrolu komunikace po síti a občas se stane, že začne blokovat i to, co blokovat nemá. Může to být způsobeno nějakou poruchou, čili kolizí s nějakým jiným softwarem, nebo nevhodným nastavením firewallu.

Může se stát, že antivir blokuje komunikaci vašeho počítače s okolím - váš počítač není vidět ve vaší domácí síti nebo v síti na škole apod. Druhá možnost je, že antivir nepovolí vůbec žádnou komunikaci, tedy ani neuvidíte do internetu nebo na počítače ve svém okolí.

Pokud se vám tohle stane, dá se předpokládat, že máte firewall ve standardním, čili v automatickém režimu. V tomto režimu běží firewall podle vlastních pravidel a může blokovat příchozí komunikaci, kterou nevyhodnotí jako vyžádanou, nebo je nastaven do režimu "přísné ochrany", kdy nepovolí žádnou příchozí komunikaci, protože nemá žádnou počítačovou síť nastavenu jako důvěryhodnou.

Na tuhle drobnost se ESS ptá hned po instalaci, kdy rozpozná první síť, ve které je počítač připojen. Můžete nastavit již zmíněný režim přísné ochrany, nebo povolit sdílení. No a pak se samozřejmě bude ptát znovu pokaždé, když detekuje novou síť. Takže pokud jste manažer s notebookem a běháte po letištích a hotelech a připojujete se přes wifi, bude se vás Smartka vyptávat pokaždé, když ji podstrčíte novou wifinu.

Pokud vás trápí porucha prvního typu (vy se dostanete kam chcete, ale okolí nemůže k vám), bude chyba skoro určitě v tom, že je antivir nastaven na režim přísné ochrany.

 

Řešení je jednoduché a trvá asi 15 vteřin:

1. otevřete hlavní okno programu,

2. vlevo přejděte do sekce Nastavení, v pravé části pak klikněte na Připojené sítě; zobrazí se seznam připojených sítí (typicky bude zobrazena jedna síť)

Zobrazení sítě

3. u zobrazené sítě vás bude zajímat informace, zda se jedná o domácí/firemní síť, nebo síť veřejnou. Pokud je nastavena domácí či firemní síť, je vše v pořádku a případný problém bude potřeba řešit jnak. Pokud je nastavena veřejná síť, klikněte na nápis Veřejná síť a v nově otevřeném dialogovém okně změňte nastavení na Domácí nebo firemní síť a nastavení uložte.

 

Druhý případ je složitější - antivir blokuje jednu konkrétní aplikaci, nebo blokuje totálně veškerý síťový provoz. V takovém případě postupujte následovně:

1. otevřete hlavní okno programu, přejděte v levé části do sekce Nastavení a pak klikněte vpravo na položku Síťová ochrana 

2. v pravé části dole najděte volbu Průvodce řešením problémů a klikněte na ni

3. otevře se nové okno, ve kterém najdete seznam zablokované komunikace rozdělený podle aplikace či zařízení

4. v seznamu najděte zablokovanou komunikaci (ať už jde o komunikaci aplikace nebo zařízení) a klikněte u ní na tlačítko Odblokovat

5. antivir automaticky vytvoří odpovídající pravidlo(a), které komunikaci odblokuje

6. stejný postup můžete zopakovat pro další zablokované komunikace...

 

1

Na domácím počítači kromě mě pracují i další lidičkové, hlavně děti. Mohu nějak zabezpečit nastavení antiviru, aby děti nemohly úmyslně či omylem vypnout ochranu počítače?

 

Tohle je naprosto jednoduché - stačí zaheslovat vstup do nastavení antiviru. Otevřete hlavní okno programu a pak stiskněte klávesu F5 - otevře se okno s detailním nastavením. Vlevo ve stromu najděte položku Uživatelské rozhraní a pak klikněte vpravo na Přístup k nastavení. Přepínač u položky Chránit nastavení heslem povolte a zvolte si heslo, které bude chrínit přístup do nastavení.

Chránit nastavení heslem

 

1

Antivir označil jako škodlivý (infikovaný) soubor, o kterém na 100% vím, že je neškodný. Co s tím můžu udělat?

 

V tomhle případě se musí vyvolat akce, která soubor nesmaže, NEBO, pokud již byl soubor smazán, jej obnovit z karantény. Do karantény antivir ukládá soubory, které smaže jako infikované. Z karantény lze soubor obnovit. Karanténa je dostupná z hlavního okna programu - vlevo klikněte na Nástroje, vpravo dole na Další nástroje a pak na Karanténa.

Pak je potřeba antiviru říct, aby si tohoto konkrétního souboru nevšímal. K tomu slouží tzv. výjimky, které lze definovat jednak v okně rozšířeného nastavení, ale zejména pohodlně přímo z okna Karantény. Po otevření karantény označte soubor, který chcete obnovit, klikněte na něj pravým myšítkem a vyberte volbuObnovit a vyloučit z kontroly. Soubor bude obnoven a zároveˇv se v nastavení antiviru vytvoří pravidlo - výjimka.

1

Četl jsem na internetu, že nekteré viry umí "vypnout" antivir, aby se chránily před nalezením a odstraněním. Umí se antivir před tímhle bránit?

 

Ano, antiviry mají před tímto typem útoku účinnou ochranu. U produktů Eset je již drahnou dobu integrován tzv. Self-Defense modul, který zabrání nežádoucím změnám v nastavení programu a zabrání také pokusům o vypnutí antiviru.

Modul Self-Defense se dá vypnout (rozhodně bych to ale nedělal) z okna rozšířeného nastavení (z hlavního okna se okno otevře po stisknutí klávesy F5). V nastavení klikněte vlevo ve stromu na položku Detekční jádro --> HIPS a pak přepněte odpovídající fajfku na Vypnuto.

1

Musím při zakoupení prodloužení licence antivir znovu aktivovat (vložit do něj "novou licenci"?

 

Vůbec nic dělat nemusíte. Již od produktové řady verze 9 výrobce změnil způsob práce s licencemi tak, že licenční klíč je stále stejný, při prodloužení licence se nemění a není tedy nutné do antiviru zasahovat a snažit se mu licenci znovu "vnutit".

K prodloužení expirace dojde automaticky, většinou do druhého dne od objednání prodloužení licence.

Ve zcela ojedinělých případech může dojít k na straně licenčních serverů výrobce k drobnému zpoždění nebo se údaje o prodloužení licence nesynchronizují korektně na licenční servery. V tomto výjimečném případě nás kontaktujte, rádi vám pomůžeme.

1

Jak mám nainstalovat novou verzi ESET Smart Security (ESET NOD32 Antivirus)? Musím nejprve odinstalovat verzi předchozí?

 

Za běžných podmínek starší verzi odinstalovat nemusíte. Již nějakou dobu antivir v rámci aktualizací nabízí uživateli možnost instalovat nejnovější verzi. Pokud chcete verzi antiviru aktualizovat, což byste rozhodně měli, stačí potvrdit, že chcete provést aktualizaci - antivir stáhne potřebné instalační soubory a sputí instalaci nejnovější verze.

V případě, že chcete antivir aktualizovat ručně, stačí stáhnout nejnovější instalační soubor a spustit instalaci. Instalační průvodce provede všechny potřebné kroky automaticky. Postupujte podle tohoto návodu.

1

Proces ekrn.exe nadměrně zatěžuje počítač. Co s tím?

 

Občas se stane, že se jádro antiviru "zakousne" na nějakém souboru, který z nějakého důvodu nemůže korektně otestovat, nebo se soubor neustále mění a antivir ho tím pádem stále skenuje. V některých případech je také nutné antiviru zabránit skenování vybraných adresářů nebo souborů už jen z principu - pokud například používáte poštovního klienta MS Outlook nebo MS Outlook Express a používáte jej již dlouho, bude datový soubor s veškerou poštou asi docela nafouknutý bumbrlíček a kdyby jej antivir musel pořád kontrolovat, nezbyl by na jinou práci na počítači procesoru čas.

 

Pokud se vám něco podobného přihodí, bude nutné nejprve zjistit, který soubor nebo proces zvýšenou zátěž způsobuje. K tomuto účelu se dobře hodí jednoduchý prográmek, který se jmenuje Process Monitor. Prográmek stáhnete z tohoto odkazu. Po stažení jej někam rozbalte a pak jej spusťte. V otevřeném okně uvidíte veškerou aktivitu odehrávající se v počítači:

Teď stiskněte kombinaci kláves "Ctrl+L", otevře se okno ve kterém začneme vybírat údaje potřebné pro zjištění zlobivého procesu:

Vlevo nahoře z rozbalovacího seznamu vyberte místo "Architecture" volbu "Process Name", další volbu ponechejte na "is" a do volného chlívečku napište ekrn.exe a nakonec klikněte na tlačítko "Add" a potvrďte tlačítkem "OK". Tím jste sledování omezili pouze na proces jádra antiviru.

Teď v hlavním okně Process Monitoru stiskněte kombinaci kláves "Ctrl+X" a tím spustíte sledování. Teď si budete muset vzpomenout, při čem se zvýšená zátěž procesu projevila a tuto činnost si znovu vyzkoušet :)) Jakmile se vám podaří počítač pořádně zatížit, stiskněte kombinaci kláves "Ctrl+S" (pozor, musíte se ale "překliknout" zpátky do okna Process Monitoru, jinak tato kombinace kláves nic neudělá, nebo možná udělá, ale ne to co chceme :))) ). V otevřeném okénku ponechejte vše nastaveno tak jak je (nahoře volba "Events displayed using current filter" a dole pak Native process monitor format PML), pouze v dolní části okna si vyberte cestu, kam má Process Monitor uložit soubor s výpisem činnosti, a pak klikněte na OK:

Jakmile kliknete na OK, bude ve vybraném místě vytvořen textový soubor, který nám pošlete mejlem na adresu podpora@amenit.cz. Akorát si dejte pozor na velikost onoho souboru, může z něj být docela macek, než se vám povede zvýšenou zátěž nasimulovat. Pokud by soubor narostl do obřích rozměrů, pošlete nám ho zakomrpimovaný WinRarem nebo WinZipem.

Ze zaslaného spouboru se pak dá zjistit, který proces nebo soubor zvyšování zátěže způsobuje a dá se pak v antiviru zapsat do výjimek ze skenování. O výjimkách se bavíme v tomto článku.

1

Funkce Monitorování domácí sítě mě upozorňuje na nedostatky v síti. Co s tím?

 

Funkce Monitorování domácí sítě pomáhá ve vaší domácí síti najít zranitelnosti, jako jsou otevřené porty, pomůže ověřit, zda není hacknutý router či používá aktuální firmware, nesměruje vás na podvodné DNS servery, neobsahuje bezpečnostní díry a případně, a jestli nepoužíváte výchozí přihlašovací údaje do jeho administrace, což je bezpečnostní riziko. Dále dokáže zobrazit všechna zařízení (počítače, telefony, tiskárny atp.) připojená do vaší domácí sítě.

Funkce Monitorování domácí sítě žádném případě ale nemůže ovlivnit konfiguraci vašeho routeru. Veškeré změny v konfiguraci musíte provést osobně prostřednictvím nástrojů dodávaných výrobcem síťového zařízení.

Domácí routery se dostávají do hledáčku autorů škodlivých kódů, protože kvůli bezpečnostním zranitelnostem je snadné je ovládnout a následně je mohou zneužívat pro DDoS útoky, případně vás směrovat na podvodné stránky. Pokud jako uživatel nezměníte přednastavené heslo routeru, stává se snadným terčem pro útok hackerů. Pro hackery je snadné takové heslo uhodnout, následně se přihlásit k vašemu routeru a překonfigurovat nebo kompromitovat vaši síť.

Co to pro vás jako uživatele znamená v praxi? Velice stručně řečeno - veškeré nastavení routeru či jiných síťových prvků ve vaší domácnosti nijak nesouvisí s antivirem a proto je vcelku zbytečné nám volat, abychom vám s nastavením jakkoliv pomohli - není to prostě v našich silách. Nemůžeme vědět, jak má který uživatel svou domácí síť nakonfigurovanou, proč ji má nakonfigurovanou tak, jak má, a ani nemůžeme znát všechna zařízení, která se v domácích sítích vyskytují.

Můžete vyzkoušet některou z těchto možností:

  • Pokud máte domácí router od poskytovatele interentu (typicky mobilní operátoři či lokální poskytovatelé bezrdátových wifi sítí), kontaktujte je a pošlete jim emailem například kopii obrazovky s výsledkem kontroly Monitorování domácí sítě a požádejte je, aby router lépe zabezpečili.
  • Pokud jste si domácí router zakoupili sami, nahlédněte do dokumentace routeru a nastavte si minimálně bezpečné heslo do administrace a vypněte přístup do administrace "zvenku", tedy z internetu (ponecháte aktivní přístup do administarce pouze z vnitřní sítě)
  • Pokud si se základním nastavením nevíte rady, kontaktujte nějaký počítačový servis ve vašem okolí a požádejte o pomoc s nastavením. Bude vás to sice stát nějakou korunu, ale zkušený technik nastaví či aktualizuje router za nějakých 20 minut a po dohodě vám jistě bude schopen pomoci i příště.

 

Pokud se o funkci Monitorování domácí sítě chcete dozvědět více, podívejte se do dokumentace k produktu.

Cena:    0 Kč
Něco navíc
máme pro Vás dárek

SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI

Musím se přiznat, že s tak ochotným a hlavně trpělivým operátorem jsem se už dlouho nesetkal.

Patří mu proto srdečný dík! Domnívám se, že tento neobvyklý přístup operátora k zákazníkovi si zaslouží i zveřejnění


Rudolf Wonka, Litoměřice

#1

Protože jsem laik a nerozumím antivirovým programů velmi si cením s jakou jednoduchostí a elegantností mně dovedla technická podpora předat potřebné informace tak, abych jim porozuměl.

Protože si takového jednání velmi cením, považuji za vhodné poděkovat také Vám za dobře vybraný a proškolený personál.


Roman Jakubík

#2

Chci vám poděkovat
za profesionalitu a za pomoc při instalaci antiviru do počítače.

Moc vám děkuji a zůstáváme nadále vašimi klienty.


Ludmila Ferencová

#3

Moc děkuji za pomoc, už to funguje podle mých představ.

Udělali jste mi radost, že se na vaši podporu mohu spolehnout, to vždy potěší.
Ještě jednou díky a hezký den.


Ivana Stinková
Mělník

#4

Děkuji za odpověď
hned to zkusím.
Pěkné vánoce. Strašně jste mě překvapili rychlou odpovědí.


Dagmar Niklová
Olomučany u Blanska

#5

Dík za pomoc

Konečně jsem KIS nainstaloval. Musím konstatovat, že by se mi to nepodařilo bez vaší pomoci.
Takže ještě jednou díky a hodně zdaru.


Milan Selucký

#6

Dobrý den,

ráda bych Vaším prostřednictvím poděkovala p. Martinovi, který se mi po 2 dny trpělivě věnoval při nastavení antivirového programu.

Je vidět, že umí pracovat nejenom s anti-virem, ale i anti-talentem na PC.

Předejte prosím toto poděkování i jemu nadřízenému pracovníkovi!!


Irena Procházková
MŠ Mezi Domy, Praha

#7

Díky Vašim nástrojům na čištění jsem si mohl vyčistit PC, neboť se neustále zpomaloval a výsledek je pro mne překvapující. Jsem sice laik, ale věřím, že to využívají i odborníci. Děkuji za veškerou tech. pomoc.


Bělík Josef
Praha

#8

Velmi oceňuji přístup firmy k řešení mého problému. Jednalo se o poměrně složitou věc. Díky serióznímu přístupu firmy AntivirovéCentrum jsem problém skutečně vyřešil k mé spokojenosti.


František Farář
Karlovy Vary

#9


Doporučujeme
Eset Nod32 Antivirus, Eset Smart Security Premium, Eset Internet Security

získejte plnou verzi antivirového programu zdarma

Odkazy
Igiho stránka o virech: www.viry.cz

Cílem serveru HOAX.cz je informovat uživatele o šíření poplašných, nebezpečných a zbytečných řetězových zpráv, se kterými se denně setkává a které ohrožují běžné používání internetu.

diallix.net
Vaše řešení kybernetické bezpečnosti - Norton 360
Verze Shop-NET: 2.14.9.25

Možnosti platby:

- převodem na účet
- platební kartou
- dobírkou

VISA Maestro VISA Electron MasterCard

Možnosti dodání:

- elektronické licence - zdarma
- dárky k objednávce - zdarma