FAQ - často kladené otázky
ak vytvořit a poslat emailem screenshot - kopii obrazovky
V případě, že dostanete od pracovníků technické podpory požadavek na "zaslání kopie obrazovky - screenshotu - emailem" (typicky například technik potřebuje "vidět" chybovou hlášku), postupujte takto:
- Pokuste se zopakovat činnost, která vyvolala chybovou hlášku.
- Pokud máte chybovou hlášku na monitoru, stiskněte klávesu PrtScn, která se na standardní klávesnici nachází nad klávesami Home-End-PageUp-PageDown.
- Zdánlivě se nic nestane, ale Windowsy uloží kopii obrazovky do schránky
- Přejděte do emailu, otevřete novou zprávu a v těle zprávy stiskněte kombinaci kláves CTRL + V - kopie obrazovky se ze schránky vloží do emailu.
- Odešlete email s kopií obrazovky spolu s popisem situace na adresu podpora@amenit.cz.
- Pokud klávesu PrtScn použijete v kombinaci s klávesou ALT, tedy ALT + PrtScn, do schránky se vloží pouze aktivní okno, typicky tedy okno s chybovou hláškou.