potřebujete poradit? - jsme tady

FAQ - často kladené otázky

1. Kde zjistím, do kdy mi platí licence produktu Kaspersky?
2. Přeinstaloval jsem počítač a chci znovu nainstalovat Kaspersky. Nejde mi ale vložit licence, antivir hlásí, že byl překročen maximální počet aktivací. Co mám dělat?
3. K čemu je dobrý účet Kaspersky a jak s ním pracovat?
4. Antivir po mě chce při aktivaci nějaký další licenční klíč, který když nevložím, zkrátí se mi doba platnosti licence, co s tím mám dělat?
5. Zapomněl jsem heslo do nastavení antiviru, co mám teď dělat?

 

1

Kde zjistím, do kdy mi platí licence produktu Kaspersky?

 

Platnost licence (expiraci) zjistíte v hlavním okně antiviru, které otevřete buď dvojklikem na zástupce antiviru na ploše, nebo dvojklikem na systémovou ikonu antiviru (tu najdete v liště vpravo dole u hodin). Jakmile se otevře hlavní okno antiviru, informace o zbývající platnosti je zobrazena v pravém dolním rohu:

Detaily ohledně licence zobrazíte po kliknutí na informaci o zbývající platnosti v hlavním okně (tedy kliknete na text, který je na obrázku výše v oranžovém rámečku):

1

Přeinstaloval jsem počítač a chci znovu nainstalovat Kaspersky. Nejde mi ale vložit licence, antivir hlásí, že byl překročen maximální počet aktivací. Co mám dělat?

 

Počet aktivací je z bezpečnostních důvodů omezen - což ale samozřejme neznamená, že o licenci přijdete. Funguje to tak, že nepříklad licence na jeden počítač má povoleno maximálně 5 aktivací po dobu platnosti licence (vyšší počty licencí = vyšší počty aktivací). Takže můžete počítač/antivir reinstalovat celkem 5krát, pošesté se vám to už ale nepovede a zobrazí se upozornění.

Pokud se vám tohle stane, lze situaci samozřejmě vyřešit, ale musí být splněny dvě základní podmínky:

  • musíte mít vytvořen a aktivován účet Kaspersky
  • musíte mít v účtu Kaspersky vloženu svou licenci

 

S ohledem na to, že my jakožto "pouhý prodejce" vám nemůžeme pomoci přímo, budete se muset obrátit na technickou podporu výrobce, což můžete udělat pouze a jen prostřednictvím formuláře, který najdete ve svém účtu Kaspersky . Pokud účet nemáte vytvořen, klikněte na hlavní stránce účtu na tlačítko Registrace (je v pravo nahoře), projděte všechny požadované údaje/kroky a po dokončení registračního procesu se do účtu přihlaste. Následně v účtu přejděte do sekce Licence a přidejte do účtu licenční klíč stisknutím tlačítka Přidat aktivační kód. Pokud by klíč v účtu nebyl vložen, pracovníci technické podpory výrobce by nevěděli, kterou licenci mají "upravit" a resetnout jí počet aktivací.

Po splnění těchto dvou podmínek můžete přikročit ke kontaktování technické podpory. V účtu Kaspersky klikněte vpravo nahoře na tlačítko Podpora. Na další stránce najděte sekci Technická podpora a klikněte na tlačítko Požádat o technickou podporu.

Pak bude nutné naklikat pár odpovědí, bez kterých nejde požadavek na technickou podporu vytvořit. Jednotlivá pole vyplňujte pěkně shora dolů systém vás povede. A protože nejste první kdo podobný problém řeší, vězte, že přesně tento typ problému je ve formuláři připraven. Jakmile budete mít vše naklikáno, bude stránka vypadat zhruba jako na obrázku níže. Nakonec už jen kliknete na zelené tlačítko Odeslat:

Pak už jen počkáte na odezvu pracovníků technické podpory, která se může objevit jednak emailem, ale také jako odpověď na daný požadavek přímo v účtu Kaspersky.

1

K čemu je dobrý účet Kaspersky a jak s ním pracovat?

 

Účet Kaspersky je poměrně komplexní nástroj, určený pro správu zabezpečení všech zařízení (počítače, telefony, tablety) v rámci rodiny. V účtu jsou dostupné například tyto funkce:

  • vzdálená správa aplikací společnosti Kaspersky Lab nainstalovaných v zařízeních;
  • zobrazení informací o licencích a jejich podmínkách;
  • stažení zakoupených aplikací a bezplatných nebo zkušebních verzí;
  • vzdálené zamknutí mobilních zařízení, vyhledání jejich polohy a ochrana soukromých dat v případě ztráty nebo odcizení zařízení;
  • ochrana dětí před riziky spojenými s používáním aplikací a internetu;
  • bezpečné uložení osobních údajů, například hesel a údajů bankovních karet;
  • kontaktování technické podpory za účelem získání pomoci.

Nebudeme se zabývat kompletním popisem všech funkcí, ten je dostupný na stránkách nápovědy výrobce , omezíme se pouze na základní kroky - vložení licence a instalaci antiviru na zařízení.

Abyste všechny funkce a výhody účtu Kaspersky mohli využívat, je potřeba účet nejprve vytvořit a aktivovat. Hlavní stránka účtu Kaspersky je dostupná na této adrese . Po otevření hlavní stránky účtu klikněte na tlačítko Registrace (je v pravo nahoře), projděte všechny požadované údaje/kroky a po dokončení registračního procesu se do účtu přihlaste.

Po prvním přihlášení bude účet samozřejmě zcela pustý a prázdný, protože zatím neobsahuje žádné informace. Účet sám o sobě netuší, k jaké licenci patří a tudíž ani neví, jaké zařízení k němu patří. První krok, který tedy musíte udělat, je vložení vaší licence do účtu. Na několika místech účtu je dostupný chlíveček PŘIDÁNÍ AKTIVAČNÍHO KÓDU (na hlavní stránce nebo v sekci Licence), do kterého vložíte svůj licenční kód (licenční klíč, aktivační kód - více názvu pro totéž). Pokud vložíte platnou licenci (licence samozřejmě musí být platná), licenční systém licenci ověří a spojí ji s vašim účtem Kaspersky. Nyní mohou existovat dva stavy:

  • licence již byla použita k aktivaci na nějakém zařízení, tedy licenci jste použili pro "ruční" aktivaci antiviru
  • licence dosud nebyla použita k aktivaci antiviru

 

Pokud již byla licence v aktivaci antiviru použita, objeví se v účtu všechna zařízení s danou licencí, pokud antivir "napojíte na účet". Tato situace je typická, pokud jste si nainstalovali a aktivovali antivir "ručně" bez vazby na účet Kaspersky, protože jste o účtu například nevěděli, nebo jste ho prostě k ničemu nepotřebovali. Antivir napojíte na účet kliknutím na My Kasperskyvpravo dole v hlavním okně antiviru. Otevře se nové okno, do kterého vyplníte přihlašovací údaje účtu Kaspersky.

Po vložení přihlašovacích údajú se antivir spojí s účtem a dané zařízení se následně objeví v účtu Kaspersky ma záložce Zařízení.

V druhém případě, tedy pokud licence ještě k aktivaci použita nebyla, jde typicky o situaci, kdy jste si zakoupili novou licenci (nebo prodloužení licence), takže licence s účtem Kaspersky ještě nemůže být pochopitelně spojena. Po vložení licence do účtu přejděte do sekce Zařízení a klikněte na tlačítko Chránit nové zařízení.

Otevře se nové okno, ve kterém si můžete vybrat, jaký typ zařízení chcete chránit (Windows, Mac, Android, iOS), zda chcete antivir rovnou stáhnout, nebo poslat emailem a také nabídně výběr licence, která se na instalaci použije (samozřejme pouze tehdy, pokud účet obsahuje více licencí). Přímé stažení použijete, pokud máte stránky účtu Kaspersky otevřeny na zařízení, na které chcete antivir nainstalovat. Druhá možnost, tedy odeslání emailu, je vhodná, pokud chcete antivir nainstalovat na jiném zařízení, než na kterém jste přihlášeni do účtu Kaspersky. Systém odešle email, který obsahuje odkaz ke stažení produktu Kaspersky; tento odkaz je vygenerován tak, že obsahuje informace o účtu Kaspersky a při instalaci je již jasné, ke kterému účtu se zařízení má připojit a jakou licenci má použít.

Postup instalace je stejný, jako při instalaci ze standardního staženého instalačního souboru a je popsán v tomto návodu .

1

Antivir po mě chce při aktivaci nějaký další licenční klíč, který když nevložím, zkrátí se mi doba platnosti licence, co s tím mám dělat?

 

Tato situiace nastane v případě, kdy antivir aktivujete "prodlužovací licecí" (zakoupili jste obnovení licence, ale z nějakého důvodu antiviru chybí informace o předchozí licenci. To se stane třeba v případě, že antivir před použitím prodlužovací licence totálně reinstalujete, nebo z antiviru odstraníte předchozí licenci.

Výrobce se tak samozřejmě brání možnému zneužití chytráky, kteří by si řekli, že zakoupí rovnou prodloužení licence, které je levnější, než licence nová. Musíte tedy do antiviru vloížit i předchozí (klidně již i neplatný) licenční klíč, aby si antivir mohl ověřit, že prodlužovací licence skutečně navazuje na existující předchozí licenci. Pokud antiviru předchozí licenci neposkytnete, dojde ke zkrácení expirace licence asi o třetinu. Předchozí licencční klíč jistě najdete v emailu či v účtu Kaspersky, a pokud ne, můžete zkusit kontaktovat technickou podporu výrobce pomocí formuláře z účtu Kaspersky (viz FAQ2).

1

Zapomněl jsem heslo do nastavení antiviru, co mám teď dělat?

 

Zabezpečení antiviru heslem (jde o zabezpečení přáístupu k nastavení a odinstalaci antiviru) je běžná záležitost, stejně tak je ovšem běžné, že uživatel své heslo zapomene. Výrobce má proto v záloze nástroj KLAPR (Kaspersky Lab Password Remower), který můžete stáhnout z tohoto odkazu.

Nástroj můžete použít pro "odheslování" těchto produktů:

  • Kaspersky Antivirus
  • Kaspersky Internet Security
  • Kaspersky Total Security
  • Kaspersky Security Cloud

!!! Nástroj nelze použít na resetování hesla integrovaných nástrojů určených pro šifrování a správu hesel !!!

Stažený nástroj KLAPR rozbalte a po rozbalení spusťte soubor klapr.exe. Otevře se černé okno" příkazového řádku:

Stisknutím libovolné klávesy se nástroj pokusí "resetnout" heslo. Pokud je vše v pořádku, zobrazí hlášku o úspěšném dokončení operace:

Ochrana přístupu do nastavení je nyní vypnutá. Pokud by se nepodařilo heslo resetnout, jedninou možností je použít nástroj Kavremover a antivir zcela totálně odstranit a následně nainstalovat znovu.

Cena:    0 Kč
Něco navíc
máme pro Vás dárek

SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI

Musím se přiznat, že s tak ochotným a hlavně trpělivým operátorem jsem se už dlouho nesetkal.

Patří mu proto srdečný dík! Domnívám se, že tento neobvyklý přístup operátora k zákazníkovi si zaslouží i zveřejnění


Rudolf Wonka, Litoměřice

#1

Protože jsem laik a nerozumím antivirovým programů velmi si cením s jakou jednoduchostí a elegantností mně dovedla technická podpora předat potřebné informace tak, abych jim porozuměl.

Protože si takového jednání velmi cením, považuji za vhodné poděkovat také Vám za dobře vybraný a proškolený personál.


Roman Jakubík

#2

Chci vám poděkovat
za profesionalitu a za pomoc při instalaci antiviru do počítače.

Moc vám děkuji a zůstáváme nadále vašimi klienty.


Ludmila Ferencová

#3

Moc děkuji za pomoc, už to funguje podle mých představ.

Udělali jste mi radost, že se na vaši podporu mohu spolehnout, to vždy potěší.
Ještě jednou díky a hezký den.


Ivana Stinková
Mělník

#4

Děkuji za odpověď
hned to zkusím.
Pěkné vánoce. Strašně jste mě překvapili rychlou odpovědí.


Dagmar Niklová
Olomučany u Blanska

#5

Dík za pomoc

Konečně jsem KIS nainstaloval. Musím konstatovat, že by se mi to nepodařilo bez vaší pomoci.
Takže ještě jednou díky a hodně zdaru.


Milan Selucký

#6

Dobrý den,

ráda bych Vaším prostřednictvím poděkovala p. Martinovi, který se mi po 2 dny trpělivě věnoval při nastavení antivirového programu.

Je vidět, že umí pracovat nejenom s anti-virem, ale i anti-talentem na PC.

Předejte prosím toto poděkování i jemu nadřízenému pracovníkovi!!


Irena Procházková
MŠ Mezi Domy, Praha

#7

Díky Vašim nástrojům na čištění jsem si mohl vyčistit PC, neboť se neustále zpomaloval a výsledek je pro mne překvapující. Jsem sice laik, ale věřím, že to využívají i odborníci. Děkuji za veškerou tech. pomoc.


Bělík Josef
Praha

#8


Doporučujeme
Sleva 35- 50% - chraňte to, na čem Vám záleží!

získejte plnou verzi antivirového programu zdarma

Odkazy
Igiho stránka o virech: www.viry.cz

Cílem serveru HOAX.cz je informovat uživatele o šíření poplašných, nebezpečných a zbytečných řetězových zpráv, se kterými se denně setkává a které ohrožují běžné používání internetu.

diallix.net
© 1998 - 2019 Amenit s.r.o.

Facebook - Antivirové CentrumYouTube - Antivirové CentrumTwitter - Antivirové CentrumPinterest - Antivirové Centrum
Instagram - Antivirové Centrumtumblr - Antivirové CentrumREDDIT - Antivirové CentrumNapište nám - kontaktní formulář

www.Amenit.cz
Ochrana osobních údajů
HW firewall Sophos
Verze Shop-NET: 2.14.9.25

Možnosti platby:

- převodem na účet
- platební kartou
- dobírkou

VISA Maestro VISA Electron MasterCard

Možnosti dodání:

- elektronické licence - zdarma
- dárky k objednávce - zdarma