Návod na stažení a spuštění
potřebujete poradit? - jsme tady

FAQ - často kladené otázky

1. Mám zakoupenou jednu licenci Kaspersky. Můžu ji použít, pokud mám na jednom počítači více operačních systémů, třeba Windows XP a Windows 7?
2. Jak se dozvím, kdy mi končí platnost licence Kaspersky?
3. Někde jsem založil email s licenčním číslem Kaspersky a teď bych ho potřeboval zjistit, abych si mohl přeinstalovat počítač a/nebo antivir.
4. Koupil jsem si licenci Kaspersky pro více počítačů. Jak mám postupovat při instalaci a  zadávání licenčního čísla na více počítačích?
5. Používám starší verzi Kaspersky (verzi 7 nebo verzi 2009) a teď bych chtěl přejít na verzi 2010. Jak to udělat?
6. Při instalaci Kaspersky se mi objeví chybová hláška ERROR 1304, nespustí se instalační průvodce nebo se nespustí konfigurační průvodce po dokončení instalace.
7. Jak nainstalovat záplatu Critical Fix
8. Mám problém s Kasperským - hlásí, že některé komponenty nelze nastartovat, nebo že je poškozena "černá listina".

 

1. Mám zakoupenou jednu licenci Kaspersky. Můžu ji použít, pokud mám na jednom počítači více operačních systémů, třeba Windows XP a Windows 7?

Ano, můžete. Licence je doslova a do písmene míněna na "jeden počítač", takže na něm můžete mít operačních systémů kolik chcete a v každém z nich nainstalovat a použít právě tu jednu stejnou licenci...

NAHORU

 

2. Jak se dozvím, kdy mi končí platnost licence Kaspersky?

Platnost licence můžete najít, když otevřete hlavní okno programu Kaspersky a podíváte se dolů do lišty, kde je sekce Licence:

KIS 2010 - licence

Pokud se chcete o své licenci dozvědět více, klikněte v dolní liště na Licence, otevře se nové okno s detailními informacemi:

KIS 2010 - detail licence

NAHORU

 

3. Někde jsem založil email s licenčním číslem Kaspersky a teď bych to potřeboval zjistit, abych si mohl přeinstalovat počítač a/nebo antivir.

Licenční klíč zjistíte v detailu licence po kliknutí na číslo licence - pozor, je potřeba rozlišovat číslo licence (něco jako číslo smlouvy s výrobcem) a licenčním číslem (aktivační klíč pro zalicencování programu):

 

NAHORU

 

4. Koupil jsem si licenci Kaspersky pro více počítačů. Jak mám postupovat při instalaci a zadávání licenčního čísla na více počítačích?

Pokud si koupíte licenci Kaspersky pro více počítačů (3 nebo 5), je na každém z nich postup zcela stejný. Stačí stáhnout potřebný instalační soubor (podle produktu - Kaspersky Antivirus, Kaspersky Internet Security) a uložit ho třeba na USB flashdisk.

Pak z flashdisku spustíte instalaci, kterou proklikáte třeba podle tohoto návodu a zadáte licenční číslo. Stejný postup pak zopakujete na ostatních počítačích.

NAHORU

 

5. Používám starší verzi Kaspersky (verzi 7 nebo verzi 2009) a teď bych chtěl přejít na verzi 2010. Jak to udělat?

V tomhle není žádný problém - majitel PLATNÉ licence produktu Kaspersky má nárok na bezplatný přechod na nejvyšší dostupnout verzi produktu. Je tu jen jedno ale - musí to být odpovídající produkt, takže můžete provést upgrade Kaspersky Antivirus 7 na Kaspersky Antivirus 2010, nikoliv na Kaspersky Internet Security 2010. To je již jiný produkt, na který můžete přejít jen pomocí produktového upgrade. Informace o možnosti přecghodu vám poskytnou kolegové z obchodního oddělení.

Takže pokud jste z nějakého důvodu museli používat starší verzi, stačí teď pouze stáhnout verzi novou a pak spustit instalaci.

Pokud jste před spuštěním instalace neodinstalovali starší verzi, umí nová verze detekovat přítomnost verze starší a převzít její nastavení, a to včetně licence. Takže pak není potřebné do ničeho zasahovat, produkt bude dál fungovat zcela automaticky.

NAHORU

 

6. Při instalaci Kaspersky se mi objeví chybová hláška ERROR 1304, nespustí se instalační průvodce nebo se nespustí konfigurační průvodce po dokončení instalace.

Tohle bude patrně způsobeno nějakou potvorou, která se již uhnízdila v počítači a nedovolí nainstalovat antivirový program. V takovém případě nezbude nic jiného, než se pokusit potvoru najít a z počítače ji vypreparovat.

Na našich stránkách je k dispozici několik nástrojů na kontrolu počítače a odstranění infekce, doporučit lze například tyto prográmky:

1. ComboFix
2. HijackThis
3. MalwareBytes AntiMalware

Pokud vám nefunguje připojení k internetu, budete muset usednout k funkčnímu počítači a některý (nebo všechny) nástroje stáhnout a uložit třeba na flashdisk, ze kterého pak nástroje spustíte na počítači, který potřebujete zkontrolovat.

Na uvedených odkazech je samozřejmě i návod, jak ten který nástroj používat.

NAHORU

7. Jak nainstalovat záplatu Critical Fix

Instalace kritických záplat (Critical Fix) antivirových programů pro domácí uživatele (Kaspersky Antivirus a Kaspersky Internet Security) se provádí přeinstalací celého programů novou verzí.

Stačí stáhnout instalačku nové verze a následně instalačku spustit. Nová verze obsahující Critical Fix automaticky přepíše starou verzi a sama se postará o aktualizaci programu.

NAHORU

 

8. Mám problém s Kasperským - hlásí, že některé komponenty nelze nastartovat, nebo že je poškozena "černá listina".

V nové verzi Kaspersky 2011 se nejčastěji jedná o problém se startem komponenty System Watcher. Ve verzích starších se objevoval problém "černá listina (BlackList) je poškozena". Problémy většinou souvisí se sebeobrannou funkcí antiviru a také s poškozeným souborem. Pokud se s tímto problémem setkáte, řešení je jednoduché.

Pokud používáte produkty Kaspersky ve starších verzích, než je verze 2011, doporučujeme jako první krok řešení problému stáhnout a nainstalovat požadovaný produkt ve verzi 2011 Critical Fix 2. Tento krok vě vetšině případů pomůže. Instalačky jsou k dispozici zde.

Nejprve se přesvědčíme, že se jedná skutečně o komponentu System Watcher. Pokud je s antivirem něco v nepořádku, objeví se vpravo dole u hodin bublinové varování a ikonka Kaspersky bude mít přes sebe vykřičník:

KAVKIS chyba programu

Dvojklikem na ikonku antiviru otevřeme hlavní okno programu, vlev bude označeno Centrum ochrany a v pravé části okna pak seznam komponent (zabalený). Skupina komponent, která je v pořádku, bude označena zeleně, skupina s nenastartovanými komponentami pak červeně  - v našem případě se jedná o skupinu Ochrana systému a aplikací. Šipkou v pravé části rozbalíme seznam komponent, viz obrázek. Chyboující komponenta bude mít u sebe "červený knedlík":

KAVKIS System Watcher Error

Nejprve zkusíme, zda se System Watcher nedá přesvědčit a zkusíme ho nahodit ručně. Klikneme na System Watcher a z otevřeného menu klikneme na Povolit System Watcher. Pokud najede, nemusíte číst dále a vyhráli jste :)) Pokud se komponenta nespustí, čtěte návod dále a proveďte všechny popsané kroky.

KAVKIS zapnuti System Watcher

Pokud jsme s ručním zapnutím System Watcheru nepochopdili, jako první krok přijde vypnutí funkce "Sebeobrana". Ta se schovává v detailním nastavení antiviru. Vpravo nahoře najděte ikonku Nastavení, je u ní zubaté kolečko :)) Klikněte na tuto ikonku a otevře se okno s detailním nastavením. Sebeobrana se schovává pod ikonkou vypadající jako škatule, viz obrázek:

KAVKIS vypnuti sebeobrany


Zrušte fajfku u položky Povolit sebeobranu a uložte nastavení kliknutím na OK. Pak zavřete i hlavní okno antiviru. Pro jistotu si to ještě jednou zopakujte - otevřete nastavení a zkontrolujte, zda je fajfka u sebeobrany zrušena. Je to proto, že se čas od času stane, že sice fajfku zrušíte a uložíte, ale program s vámi nebude souhlasit a sebeobranu nevypne. Pokud chcete vědět, proč to tak je, tak vězte, že je to vlastnost programu :))

Jakmile se přesvědčíte, že je sebeobrana vypnuta, přikročíme ke smazání jednoho škaredého souboru, který za tím většinou stojí. Jedná se o soubor blst2-0607g.xml, který se nachází v adresář:

  • C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Lab\AVP9\Bases (Windows XP)
  • C:\ProgramData\Kaspersky Lab\AVP9\Bases (Windows Vista/7)

Otevřete si průzkumníka Windows, nebo souborový manažer, pokud něšjaký používáte. Nejprve se přesvědčete, že máte povoleno zobrazení skrytých a systémových souborů. Pak proskákejte do patřičného adresáře a v něm najděte zmíněný soubor. Ten jednoduše přejměnujte, například na blst2-0607g.xml.old. Jakmile budete mít přejmenováno, budeme pokračovat zase v okně antiviru.

Dalším krokem je aktualizace programu. Otevřete hlavní okno a vlevo pčejděte do sekce Aktualizační centrum. Zde vyberte volbu Spustit aktualizaci:

KAVKIS rucni aktualizace

Nechejte aktualizaci v klidu dojet, může to chvíli trvat. Jakmile bude aktualizace hotová, zkusíme zapnout sebeobranu a zkontrolujeme stav komponenty System Watcher. Nejprve tedy obnovíme podle již známých kroků v nastavení antiviru zaškrtnutí fajfky u sebeobrany a uložíme nastavení. Pak zavřeme okno antiviru a znovu jej otevřeme. Přejdeme do Centra ochrany a podíváme se, v jaké stavu je System Watcher nyní.

Pokud je spuštěn, což se může stát "samo", je vše OK. Pokud spuštěn není klikneme na něj, viz obrázek, a klikneme na Povolit System Watcher:

KAVKIS zapnuti System Watcher

Pokud System Watcher nenajede hned po kliknutí, chvíli počkejte, může to pár vteřinek trvat. Pokud nenajede řekněme do 10 vteřin, zkuste postup zopakovat - druhý pokus bývá na 100% úspěšný. V případě, že se System Watcher nepodařilo nahodit, ozvěte se telefonicky nebo emailem (kontakty na technickou podporu najdete zde na webu v levém sloupci v sekci Technická podpora.

NAHORU

Cena:    0 Kč
Něco navíc
máme pro Vás dárek

SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI


Štefan Margita
operní pěvec

Protože jsem laik a nerozumím antivirovým programů velmi si cením s jakou jednoduchostí a elegantností mně dovedla technická podpora předat potřebné informace tak, abych jim porozuměl.

Protože si takového jednání velmi cením, považuji za vhodné poděkovat také Vám za dobře vybraný a proškolený personál.


Roman Jakubík

Chci vám poděkovat
za profesionalitu a za pomoc při instalaci antiviru do počítače.

Moc vám děkuji a zůstáváme nadále vašimi klienty.


Ludmila Ferencová

Moc děkuji za pomoc, už to funguje podle mých představ.

Udělali jste mi radost, že se na vaši podporu mohu spolehnout, to vždy potěší.
Ještě jednou díky a hezký den.


Ivana Stinková
Mělník

Děkuji za odpověď
hned to zkusím.
Pěkné vánoce. Strašně jste mě překvapili rychlou odpovědí.


Dagmar Niklová
Olomučany u Blanska

Dík za pomoc

Konečně jsem KIS nainstaloval. Musím konstatovat, že by se mi to nepodařilo bez vaší pomoci.
Takže ještě jednou díky a hodně zdaru.


Milan Selucký

Dobrý den,

ráda bych Vaším prostřednictvím poděkovala p. Martinovi, který se mi po 2 dny trpělivě věnoval při nastavení antivirového programu.

Je vidět, že umí pracovat nejenom s anti-virem, ale i anti-talentem na PC.

Předejte prosím toto poděkování i jemu nadřízenému pracovníkovi!!


Irena Procházková
MŠ Mezi Domy, Praha

Díky Vašim nástrojům na čištění jsem si mohl vyčistit PC, neboť se neustále zpomaloval a výsledek je pro mne překvapující. Jsem sice laik, ale věřím, že to využívají i odborníci. Děkuji za veškerou tech. pomoc.


Bělík Josef
Praha


Doporučujeme
Sleva 35- 50% - chraňte to, na čem Vám záleží!

získejte plnou verzi antivirového programu zdarma

Odkazy
Igiho stránka o virech: www.viry.cz

Cílem serveru HOAX.cz je informovat uživatele o šíření poplašných, nebezpečných a zbytečných řetězových zpráv, se kterými se denně setkává a které ohrožují běžné používání internetu.

SecIT.sk
© 1998 - 2018 Amenit s.r.o.

Facebook - Antivirové CentrumGoogle Plus - Antivirové CentrumTwitter - Antivirové CentrumPinterest - Antivirové Centrum
tumblr - Antivirové CentrumREDDIT - Antivirové CentrumStumbleupon - Antivirové CentrumNapište nám - kontaktní formulář

www.Amenit.cz
www.AntivirusCenter.com

Zveme vás na 26. ročník konference SECURITY 2018 ...

Verze Shop-NET: 2.14.9.25

Možnosti platby:

- převodem na účet
- platební kartou
- dobírkou

VISA Maestro VISA Electron MasterCard

Možnosti dodání:

- elektronické licence - zdarma
- dárky k objednávce - zdarma