S ohledem na vývoj operačního systému Microsoft Windows a vynucování kryptografického standardu SHA-2 nelze garantovat funkčnost starších verzí produktů ESET na aktuálních verzích Windows, a opačně. Pokud používáte starší verzi produktu pro ochranu koncových stanic nebo serverů, existuje riziko, že vám v nejbližších měsících přestane fungovat. Pro ověření, zda se vás uvedená situace týká, využijte níže uvedený formulář:
Vyberte používaný produkt Eset a jeho verzi a operační systém Windows:
Týkají se vás následující problémy:
Co bych měl udělat?
Týkají se vás následující problémy:
Co bych měl udělat?
Jste vzorný uživatel/ka, máte vše kolem produktu ESET a operačního systému Windows v nejlepším pořádku...
Týkají se vás následující problémy:
Co bych měl udělat?
Týkají se vás následující problémy:
Co bych měl udělat?
Týkají se vás následující problémy:
Co bych měl udělat?
Týkají se vás následující problémy:
Co bych měl udělat?
Jste vzorný uživatel/ka, máte vše kolem produktu ESET a operačního systému Windows v nejlepším pořádku...
Týkají se vás následující problémy:
Co bych měl udělat?
Týkají se vás následující problémy:
Co bych měl udělat?
Týkají se vás následující problémy:
Co bych měl udělat?
Jste vzorný uživatel/ka, máte vše kolem produktu ESET a operačního systému Windows v nejlepším pořádku...
Týkají se vás následující problémy:
Co bych měl udělat?
Týkají se vás následující problémy:
Co bych měl udělat?
Týkají se vás následující problémy:
Co bych měl udělat?
Jste vzorný administrátor, máte vše kolem produktu ESET a operačního systému Windows v nejlepším pořádku...
Týkají se vás následující problémy:
Co bych měl udělat?
Týkají se vás následující problémy:
Co bych měl udělat?
Týkají se vás následující problémy:
Co bych měl udělat?
Jste vzorný administrátor, máte vše kolem administračního nástroje ESET Security Management Center v nejlepším pořádku... Pokud ale máte nainstalovaný ESMC na počítačích se stanicovým operačním systémem Windows 8-10, nemusí to být v souladu s licenční politikou společnosti Microsoft. Doporučujeme to prověřit v licenčním ujednání platným pro použitý operační systém. Výhodnější také může být použití "hotové" virtuální appliance na operačním systému Linux.
Musím se přiznat, že s tak ochotným a hlavně trpělivým operátorem jsem se už dlouho nesetkal.
Patří mu proto srdečný dík! Domnívám se, že tento neobvyklý přístup operátora k zákazníkovi si zaslouží i zveřejnění
Rudolf Wonka, Litoměřice
#1
Protože jsem laik a nerozumím antivirovým programů velmi si cením s jakou jednoduchostí a elegantností mně dovedla technická podpora předat potřebné informace tak, abych jim porozuměl.
Protože si takového jednání velmi cením, považuji za vhodné poděkovat také Vám za dobře vybraný a proškolený personál.
Roman Jakubík
#2
Chci vám poděkovat
za profesionalitu a za pomoc při instalaci antiviru do počítače.
Moc vám děkuji a zůstáváme nadále vašimi klienty.
Ludmila Ferencová
#3
Moc děkuji za pomoc, už to funguje podle mých představ.
Udělali jste mi radost, že se na vaši podporu mohu spolehnout, to vždy potěší.
Ještě jednou díky a hezký den.
Ivana Stinková
Mělník
#4
Děkuji za odpověď
hned to zkusím.
Pěkné vánoce. Strašně jste mě překvapili rychlou odpovědí.
Dagmar Niklová
Olomučany u Blanska
#5
Dík za pomoc
Konečně jsem KIS nainstaloval. Musím konstatovat, že by se mi to nepodařilo bez vaší pomoci.
Takže ještě jednou díky a hodně zdaru.
Milan Selucký
#6
Dobrý den,
ráda bych Vaším prostřednictvím poděkovala p. Martinovi,
který se mi po 2 dny trpělivě věnoval při nastavení antivirového programu.
Je vidět, že umí pracovat nejenom s anti-virem, ale i anti-talentem na PC.
Předejte prosím toto poděkování i jemu nadřízenému pracovníkovi!!
Irena Procházková
MŠ Mezi Domy, Praha
#7
Díky Vašim nástrojům na čištění jsem si mohl vyčistit PC, neboť se neustále zpomaloval a výsledek je pro mne překvapující. Jsem sice laik, ale věřím, že to využívají i odborníci. Děkuji za veškerou tech. pomoc.
Bělík Josef
Praha
#8
Velmi oceňuji přístup firmy k řešení mého problému. Jednalo se o poměrně složitou věc. Díky serióznímu přístupu firmy AntivirovéCentrum jsem problém skutečně vyřešil k mé spokojenosti.
František Farář
Karlovy Vary
#9