potřebujete poradit? - jsme tady

Instalace nové verze (upgrade) Cyclope Employee Surveillance Solution

Sdílet na Facebook
21.7.2010

Postup instalace nové verze (upgrade) Cyclope Employee Surveillance Solution

Nová verze s sebou samozřejmě přináší změny. Z nejpodstatnějších změn a vylepšení stojí za zmínku možnost zasílání přehledů statistik a výstrah, vylepšení filtrování prohlížečů a IM klientů, doplnění dalších IM klientů do sledování (Pidgin, QIP, Miranda) nebo doplnění nových aplikací, které byly v reportech dosud ignorovány nebo byly jejich výsledky zkresleny (Oracle Reports Server, Oracle Forms Runform, Oracle Discoverer, Qlik, Charisma, Remote Desktop Connection, VNC, Windev, AutoCAD).

Protože instalaci nové verze CESS nelze provést formou upgrade verze nižší, je nutné instalační postup poněkud přizpůsobit v okamžiku, kdy budete potřebovat ponechat původní konfiguraci, uchovat dosut sesbíraná data a licenci. Komu na těchto "drobnostech" nějak zvlášť nezáleží, tomu stačí pouze odinstalovat starší verzi a novou verzi CESS nainstalovat :))

No a pro ty ostatní, kterým uchování všeho z původní verze Cyclope Employee Surveillance Solution leží na srdci, přinášíme stručný návod, jak přijít k verzi nové a nepřijít přitom o data.

  • Ze všeho nejdříve se přesvědčíme, jakou verzi Microsoft ASP .NET máte nainstalovanou. Starší verze CESS fungovaly na .NETu verze 1.1, od verze 5 je však zabepečena podpora .NET 2.0. Přítomné verze .NETu zjistíte vizuální kontrolou adresářů, ve kterých se nacházejí jednotlivé verze. Ty mohou existovat vedle sebe a nijak se neovlivňují. V průzkumníku jděte do adresáře C:\Windows\Microsoft.NET\Framework\ a v něm naleznete adresáře s jednotlivé verzemi .NETu:

verze .NET

 

Pro jistotu se ještě podívejte do příslušného adresáře, zda obsahuje nějaké soubory. Klidně se totiž může stát, že adresář objevíte, nicméně bude prázdný.

 

  • Pokud ASP .NET 2.0 neobjevíte, je potřeba verzi stáhnout a nainstalovat. Instalačka je ke stažení na tomto odkaze, po stažení stačí instalaci spustit a proklikat - žádné zákeřnosti nečekejte, instalace je typická"klikačka".

  • Teď bude dobré si zálohovat již sezbíraná data, licenci a konfiguraci. Překopírujte si tedy někam na bezpečné místo následující soubory a adresáře (cesty vedou k originálnímu umístění, pokud jste CESS instalovali mimo výchozí instalační adresář, je potřeba cesty patřičně přizpůsobit):

Konfigurace je uložena v adresáři C:\Program Files\Cyclope Server\Settings\
Data jsou uložena v adresáři C:\Program Files\Cyclope Server\Logging\Jmeno_Uzivatele
Licence je v souboru C:\Program Files\Cyclope Server\License.xml

  • Odinstalujte starou verzi Cyclope Employee Surveillance Solution.

  • Stáhněte instalačku nové verze 5.5 a nainstalujte ji.

  • Otestujte, zda jde nová verze spustit. Přihlášení patrně nebude fungovat, protože bude "propadlá licence".

  • Nakopírujte zpět váš licenční soubor license.xml. Nyní by mělo fungovat přihlášení do administrace. Neuvidíte ovšem žádná data :))

  • Nakopírujte zpět adresář s nastavením a adresář s daty uživatelů.

  • Zavřete okno prohlížeče s administrací CESS.

  • Znovu spusťte prohlížeč a opět se přihlašte do administrace CESS. Vše - data i konfigurace - by mělo být ve stejném stavu, jako před instalací nové verze.

  • Zkontrolujte verze klientů na stanicích. Pokud jsou klienti instalovaní ručně, podívejte se v administraci na verzi klienta u jednotlivých uživatelů (Administrace/Monitorovaní uživatelé). Verze klienta by měla být 5.7.0.0:

CESS verze klienta




 

  • Klienti spouštění pomocí loginskriptu budou verze NETH5.1:

CESS verze klienta

 

 

Po instalaci nové verze se může stát, že některé nové funkce nebudou dostupné, případně budou v internetovém prohlížeči vykazovat nekorektní chování či generovat chyby. Nové funkce vyžadují ruční nastavení parametrů v konfiguračním souboru registry.xml v adresáři C:\Program Files\Cyclope Server\Settings. Nalděte tento soubor a DOPLŇTE DO NĚJ (pokud v něm nebudou) následující řádky:

<onlinetime>0</onlinetime>
<hourcost>10.00</hourcost>
<currency>EUR</currency>

Tyto řádky MUSÍ být v,oženy na konec souboru před ukončení sekce </registry>.

 

 

Pokud je vše, jak bylo popsáno, byla instalace úspěšná a můžete vesele monitorovat :)) V opačnem případě nám zavolejte na telefonní čísla technické podpory, nebo pošlete email s popisem problému na adresu podpora@amenit.cz .

Konfigurace (c:\Program Files\Cyclope Server\Settings\)

Data (c:\Program Files\Cyclope Server\Logging\Jmeno_Uzivatele)

Licence (c:\Program Files\Cyclope Server\License.xml

Cena:    0 Kč
Něco navíc
máme pro Vás dárek

SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI

Musím se přiznat, že s tak ochotným a hlavně trpělivým operátorem jsem se už dlouho nesetkal.

Patří mu proto srdečný dík! Domnívám se, že tento neobvyklý přístup operátora k zákazníkovi si zaslouží i zveřejnění


Rudolf Wonka, Litoměřice

#1

Protože jsem laik a nerozumím antivirovým programů velmi si cením s jakou jednoduchostí a elegantností mně dovedla technická podpora předat potřebné informace tak, abych jim porozuměl.

Protože si takového jednání velmi cením, považuji za vhodné poděkovat také Vám za dobře vybraný a proškolený personál.


Roman Jakubík

#2

Chci vám poděkovat
za profesionalitu a za pomoc při instalaci antiviru do počítače.

Moc vám děkuji a zůstáváme nadále vašimi klienty.


Ludmila Ferencová

#3

Moc děkuji za pomoc, už to funguje podle mých představ.

Udělali jste mi radost, že se na vaši podporu mohu spolehnout, to vždy potěší.
Ještě jednou díky a hezký den.


Ivana Stinková
Mělník

#4

Děkuji za odpověď
hned to zkusím.
Pěkné vánoce. Strašně jste mě překvapili rychlou odpovědí.


Dagmar Niklová
Olomučany u Blanska

#5

Dík za pomoc

Konečně jsem KIS nainstaloval. Musím konstatovat, že by se mi to nepodařilo bez vaší pomoci.
Takže ještě jednou díky a hodně zdaru.


Milan Selucký

#6

Dobrý den,

ráda bych Vaším prostřednictvím poděkovala p. Martinovi, který se mi po 2 dny trpělivě věnoval při nastavení antivirového programu.

Je vidět, že umí pracovat nejenom s anti-virem, ale i anti-talentem na PC.

Předejte prosím toto poděkování i jemu nadřízenému pracovníkovi!!


Irena Procházková
MŠ Mezi Domy, Praha

#7

Díky Vašim nástrojům na čištění jsem si mohl vyčistit PC, neboť se neustále zpomaloval a výsledek je pro mne překvapující. Jsem sice laik, ale věřím, že to využívají i odborníci. Děkuji za veškerou tech. pomoc.


Bělík Josef
Praha

#8


Doporučujeme
Eset Nod32 Antivirus, Eset Smart Security Premium, Eset Internet Security

získejte plnou verzi antivirového programu zdarma

Odkazy
Igiho stránka o virech: www.viry.cz

Cílem serveru HOAX.cz je informovat uživatele o šíření poplašných, nebezpečných a zbytečných řetězových zpráv, se kterými se denně setkává a které ohrožují běžné používání internetu.

diallix.net
© 1998 - 2020 Amenit s.r.o.

Facebook - Antivirové CentrumYouTube - Antivirové CentrumTwitter - Antivirové CentrumPinterest - Antivirové Centrum
Instagram - Antivirové Centrumtumblr - Antivirové CentrumREDDIT - Antivirové CentrumNapište nám - kontaktní formulář

www.Amenit.cz
Ochrana osobních údajů
HW firewall Sophos
Verze Shop-NET: 2.14.9.25

Možnosti platby:

- převodem na účet
- platební kartou
- dobírkou

VISA Maestro VISA Electron MasterCard

Možnosti dodání:

- elektronické licence - zdarma
- dárky k objednávce - zdarma