Nová verze s sebou samozřejmě přináší změny. Z nejpodstatnějších změn a vylepšení stojí za zmínku možnost zasílání přehledů statistik a výstrah, vylepšení filtrování prohlížečů a IM klientů, doplnění dalších IM klientů do sledování (Pidgin, QIP, Miranda) nebo doplnění nových aplikací, které byly v reportech dosud ignorovány nebo byly jejich výsledky zkresleny (Oracle Reports Server, Oracle Forms Runform, Oracle Discoverer, Qlik, Charisma, Remote Desktop Connection, VNC, Windev, AutoCAD).
Protože instalaci nové verze CESS nelze provést formou upgrade verze nižší, je nutné instalační postup poněkud přizpůsobit v okamžiku, kdy budete potřebovat ponechat původní konfiguraci, uchovat dosut sesbíraná data a licenci. Komu na těchto "drobnostech" nějak zvlášť nezáleží, tomu stačí pouze odinstalovat starší verzi a novou verzi CESS nainstalovat :))
No a pro ty ostatní, kterým uchování všeho z původní verze Cyclope Employee Surveillance Solution leží na srdci, přinášíme stručný návod, jak přijít k verzi nové a nepřijít přitom o data.
Pro jistotu se ještě podívejte do příslušného adresáře, zda obsahuje nějaké soubory. Klidně se totiž může stát, že adresář objevíte, nicméně bude prázdný.
Konfigurace je uložena v adresáři C:\Program Files\Cyclope Server\Settings\
Data jsou uložena v adresáři C:\Program Files\Cyclope Server\Logging\Jmeno_Uzivatele
Licence je v souboru C:\Program Files\Cyclope Server\License.xml
Po instalaci nové verze se může stát, že některé nové funkce nebudou dostupné, případně budou v internetovém prohlížeči vykazovat nekorektní chování či generovat chyby. Nové funkce vyžadují ruční nastavení parametrů v konfiguračním souboru registry.xml v adresáři C:\Program Files\Cyclope Server\Settings. Nalděte tento soubor a DOPLŇTE DO NĚJ (pokud v něm nebudou) následující řádky:
<onlinetime>0</onlinetime>
<hourcost>10.00</hourcost>
<currency>EUR</currency>
Tyto řádky MUSÍ být v,oženy na konec souboru před ukončení sekce </registry>.
Pokud je vše, jak bylo popsáno, byla instalace úspěšná a můžete vesele monitorovat :)) V opačnem případě nám zavolejte na telefonní čísla technické podpory, nebo pošlete email s popisem problému na adresu podpora@amenit.cz .
Konfigurace (c:\Program Files\Cyclope Server\Settings\)
Data (c:\Program Files\Cyclope Server\Logging\Jmeno_Uzivatele)
Licence (c:\Program Files\Cyclope Server\License.xml