potřebujete poradit? - jsme tady

Co mám dělat, když antivir Kaspersky hlásí překročení počtu aktivací licence?

Sdílet na Facebook
24.2.2015

Co mám dělat, když antivir Kaspersky hlásí překročení počtu aktivací licence?

Pokud se vám stane, že například po reinstalaci počítače hlásí nově nainstalovaný antivir Kaspersky při aktivaci licence překročení počtu aktivací dané licence, je potřeba licenci odblokovat přes Účet Kaspersky.

Celá akce je poměrně jednoduchá a je založena na tom, že po přihlášení k Účtu Kaspersky pomocí formuláře požádáte výrobce o odblokování licence. Do formuláře vyplníte některé drobnosti, jako například typ a verzi produktu, druh potíží a popíšete, co přesně po technické podpoře chcete. Má to celé jen tři háčky - nejprve si musíte vytvořit Účet Kaspersky, pak musí být vaše licence spárována s účtem, a veškerá komunikace je v různých jazycích, jen ne v češtině. Komunikovat tedy budete v angličtině (viz příklad anglického textu v části Vytvoření žádosti...), nebo v jiném dostupném jazyce, který ovládáte.

 

1. Vytvoření účtu Kaspersky

Nejprve je potřeba vytvořit Účet Kaspersky. Pokud již účet máte, pokračujte dalším bodem.

1 Otevřete stránku my.kaspersky.com a klikněte na tlačítko Create now! Otevře se dialog pro vytvoření účtu a zadání požadovaných údajů (obrázky se po kliknutí zvětší)

 

1 Po vyplnění všech požadovaných údajů (sledujte v pravé části červené nápisy, které budou po správném zadání měnit barvu) klikněte na tlačítko Create Kaspersky Account.
1 Následně vyčkejte na doručení emailu, ve kterém najdete odkaz sloužící k aktivaci účtu

 

1 Po kliknutí na aktivační odkaz se zobrazí stránka účtu Kaspersky, ve kterém si nastavíte časové pásmo a požadovaný formát zobrazení data:

 

1 Po dokončení aktivace se zobrazí webová stránka Účtu Kaspersky

 

2. Zaregistrování licence do účtu

1 Otevřete stránku my.kaspersky.com a přihlašte se (obrázky se po kliknutí zvětší)

 

1 Zobrazí se stránka Účtu Kaspersky, klikněte na volbu Codes v horní části okna:

 

1 Otevře se okno sloužící pro zadání licenčního kódu - zde vložte licenční kód (licenční klíč), který jste obdrželi emailem a klikněte na tlačítko PLUS:

 

1 Po úspěšné registraci ze zobrazí informace o licenci:

 

 

3. Vytvoření žádosti o odblokování licence

1 Otevřete stránku my.kaspersky.com a přihlašte se (obrázky se po kliknutí zvětší)

 

1 Zobrazí se stránka Účtu Kaspersky, klikněte na volbu Technical support v dolní části okna:

 

1

Zobrazí se formulář pro vytvoření žádosti. Ve formuláři postupně vyplňte požadované informace:

V části Product information
1. vyberte produkt, který máte nainstalován,
2. vyberte verzi porduktu, který máte nainstalován,
3. vyberte operační systém, ve kterém máte antivir nainstalovaný

V části Problem description
1. vyberte Activation/Licensing
2. vyberte Replacing computer
3. do textového pole Describe your problem vepište tento text:

Please unblock license (XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX) due to reinstallation of the computer.

Písmena X nahraďte svým skutečným licenčním kódem a pak klikněte na tlačítko Submit request:

 

1 Nyní vyčkejte na vyřízení žádosti. Měli by být doručen email z technické podpory Kaspersky s informací o odblokování a licence by se měla "sama odblokovat". K odblokování většinou dojde do 24hodin.

 

Cena:    0 Kč
Něco navíc
máme pro Vás dárek

SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI

Musím se přiznat, že s tak ochotným a hlavně trpělivým operátorem jsem se už dlouho nesetkal.

Patří mu proto srdečný dík! Domnívám se, že tento neobvyklý přístup operátora k zákazníkovi si zaslouží i zveřejnění


Rudolf Wonka, Litoměřice

#1

Protože jsem laik a nerozumím antivirovým programů velmi si cením s jakou jednoduchostí a elegantností mně dovedla technická podpora předat potřebné informace tak, abych jim porozuměl.

Protože si takového jednání velmi cením, považuji za vhodné poděkovat také Vám za dobře vybraný a proškolený personál.


Roman Jakubík

#2

Chci vám poděkovat
za profesionalitu a za pomoc při instalaci antiviru do počítače.

Moc vám děkuji a zůstáváme nadále vašimi klienty.


Ludmila Ferencová

#3

Moc děkuji za pomoc, už to funguje podle mých představ.

Udělali jste mi radost, že se na vaši podporu mohu spolehnout, to vždy potěší.
Ještě jednou díky a hezký den.


Ivana Stinková
Mělník

#4

Děkuji za odpověď
hned to zkusím.
Pěkné vánoce. Strašně jste mě překvapili rychlou odpovědí.


Dagmar Niklová
Olomučany u Blanska

#5

Dík za pomoc

Konečně jsem KIS nainstaloval. Musím konstatovat, že by se mi to nepodařilo bez vaší pomoci.
Takže ještě jednou díky a hodně zdaru.


Milan Selucký

#6

Dobrý den,

ráda bych Vaším prostřednictvím poděkovala p. Martinovi, který se mi po 2 dny trpělivě věnoval při nastavení antivirového programu.

Je vidět, že umí pracovat nejenom s anti-virem, ale i anti-talentem na PC.

Předejte prosím toto poděkování i jemu nadřízenému pracovníkovi!!


Irena Procházková
MŠ Mezi Domy, Praha

#7

Díky Vašim nástrojům na čištění jsem si mohl vyčistit PC, neboť se neustále zpomaloval a výsledek je pro mne překvapující. Jsem sice laik, ale věřím, že to využívají i odborníci. Děkuji za veškerou tech. pomoc.


Bělík Josef
Praha

#8


Doporučujeme
Sleva 35- 50% - chraňte to, na čem Vám záleží!

získejte plnou verzi antivirového programu zdarma

Odkazy
Igiho stránka o virech: www.viry.cz

Cílem serveru HOAX.cz je informovat uživatele o šíření poplašných, nebezpečných a zbytečných řetězových zpráv, se kterými se denně setkává a které ohrožují běžné používání internetu.

diallix.net
© 1998 - 2021 Amenit s.r.o.

Facebook - Antivirové CentrumYouTube - Antivirové CentrumTwitter - Antivirové CentrumPinterest - Antivirové Centrum
Instagram - Antivirové Centrumtumblr - Antivirové CentrumREDDIT - Antivirové CentrumNapište nám - kontaktní formulář

www.Amenit.cz
Ochrana osobních údajů
HW firewall Sophos
Verze Shop-NET: 2.14.9.25

Možnosti platby:

- převodem na účet
- platební kartou
- dobírkou

VISA Maestro VISA Electron MasterCard

Možnosti dodání:

- elektronické licence - zdarma
- dárky k objednávce - zdarma