Pokud se vám stane, že například po reinstalaci počítače hlásí nově nainstalovaný antivir Kaspersky při aktivaci licence překročení počtu aktivací dané licence, je potřeba licenci odblokovat přes Účet Kaspersky.
Celá akce je poměrně jednoduchá a je založena na tom, že po přihlášení k Účtu Kaspersky pomocí formuláře požádáte výrobce o odblokování licence. Do formuláře vyplníte některé drobnosti, jako například typ a verzi produktu, druh potíží a popíšete, co přesně po technické podpoře chcete. Má to celé jen tři háčky - nejprve si musíte vytvořit Účet Kaspersky, pak musí být vaše licence spárována s účtem, a veškerá komunikace je v různých jazycích, jen ne v češtině. Komunikovat tedy budete v angličtině (viz příklad anglického textu v části Vytvoření žádosti...), nebo v jiném dostupném jazyce, který ovládáte.
Nejprve je potřeba vytvořit Účet Kaspersky. Pokud již účet máte, pokračujte dalším bodem.
![]() |
Otevřete stránku my.kaspersky.com a klikněte na tlačítko Create now! Otevře se dialog pro vytvoření účtu a zadání požadovaných údajů (obrázky se po kliknutí zvětší) |
![]() ![]()
|
|
![]() |
Po vyplnění všech požadovaných údajů (sledujte v pravé části červené nápisy, které budou po správném zadání měnit barvu) klikněte na tlačítko Create Kaspersky Account. |
![]() |
Následně vyčkejte na doručení emailu, ve kterém najdete odkaz sloužící k aktivaci účtu |
![]()
|
|
![]() |
Po kliknutí na aktivační odkaz se zobrazí stránka účtu Kaspersky, ve kterém si nastavíte časové pásmo a požadovaný formát zobrazení data: |
![]()
|
|
![]() |
Po dokončení aktivace se zobrazí webová stránka Účtu Kaspersky |
![]() |
Otevřete stránku my.kaspersky.com a přihlašte se (obrázky se po kliknutí zvětší) |
![]()
|
|
![]() |
Zobrazí se stránka Účtu Kaspersky, klikněte na volbu Codes v horní části okna: |
![]()
|
|
![]() |
Otevře se okno sloužící pro zadání licenčního kódu - zde vložte licenční kód (licenční klíč), který jste obdrželi emailem a klikněte na tlačítko PLUS: |
![]()
|
|
![]() |
Po úspěšné registraci ze zobrazí informace o licenci: |
![]()
|
![]() |
Otevřete stránku my.kaspersky.com a přihlašte se (obrázky se po kliknutí zvětší) |
![]()
|
|
![]() |
Zobrazí se stránka Účtu Kaspersky, klikněte na volbu Technical support v dolní části okna: |
![]()
|
|
![]() |
Zobrazí se formulář pro vytvoření žádosti. Ve formuláři postupně vyplňte požadované informace: V části Product information V části Problem description Please unblock license (XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX) due to reinstallation of the computer. Písmena X nahraďte svým skutečným licenčním kódem a pak klikněte na tlačítko Submit request: |
![]()
|
|
![]() |
Nyní vyčkejte na vyřízení žádosti. Měli by být doručen email z technické podpory Kaspersky s informací o odblokování a licence by se měla "sama odblokovat". K odblokování většinou dojde do 24hodin. |