potřebujete poradit? - jsme tady

Vaše nejčastější dotazy a naše odpovědi na ně

13.9.2010
  1. Jaký antivir je nejlepší?
  2. Když si od vás objednám, za jak dlouho obdržím licenci?
  3. Jakým způsobem lze zaplatit?
  4. Zaplatil jsem a nic nedorazilo! Jak postupovat?
  5. Koupil jsem si u vás antivir. Nefunguje mi zaslané jméno/heslo. Můžete mi pomoci?
  6. Přišel jsem o jméno/heslo (klíč) ke svému antivirovému řešení (ukradli mi počítač, výměnil za nový, došlo ke ztrátě dat). Můžete mi pomoci?
  7. Koupil jsem antivir, mám teď počítač úplně zabezpečený?
  8. Jak se to mohlo stát, že se mi zaviroval počítač, když mám koupený, instalovaný a aktualizovaný antivir?
  9. Co mám dělat, když mám podezření, že mám v počítači virus? Co mám dělat, když antivir nějaký virus našel?
  10. Nejsem počítačový odborník, mám problém – například s nastavením nebo instalací antiviru - a nedokážu si sám poradit. Můžete mi nějak pomoci na dálku?
  11. Nainstaloval jsem si raději více antivirů, jsem tedy více chráněn?
  12. Nejsem zákazníkem vaší firmy, ale našel jsem na vás kontakt v internetovém vyhledávači. Mám problém s antivirem, který neumím sám vyřešit - pomůžete mi i přesto, že nejsem váš zákazník?
  13. Mám nárok na nějakou slevu?

1. Jaký antivir je nejlepší?

Naším cílem je nabídnout antivirový program (nejlépe komplexní balíček) podle druhu a místa užívání (domácí či firemní) ke spokojenosti uživatele s funkcionalitou a maximalizací bezpečnosti. Sledujeme nezávislé testy a získáváme cenné zkušenosti z technické podpory, abychom doporučili produkt nejen aktuálně vynikající, ale i v horizontu času stabilní se svou kvalitou. Pomocnou rukou v rozhodování může být i jednoduchá srovnávací tabulka, která ukazuje počet testování nezávislou laboratoří VirusBulletin a kolikrát v nich jednotliví výrobci uspěli, či ne. Tento přehled naleznete na odkaze http://www.antivirovecentrum.cz/aktuality/srovnani-antiviru.aspx.


2. Když si nyní od vás objednám, za jak dlouho obdržím licenci?

Vždy záleží o jaký typ a od jakého výrobce je licence poskytována. Produkt Vám dodáme v elektronické podobě emailem (nebo poštou v krabicové obdobě – v tomto případě lze i na dobírku). Produkt ESET dodáváme ihned po objednání (pracovní dny mezi 8 a 16 hodinou), to znamená, že jej můžete hned používat a až poté do 10 dní zaplatit fakturu. Ostatní produkty získáte po úhradě námi vystavené zálohové faktury v rozmezí 2 až 3 pracovních dní. 

TIP: Nejrychleji můžete získat objednané licence produktů ESET zaplacením kreditní kartou, kdy získáte licenční e-mail s certifikátem během několika minut a to v jakoukoliv denní dobu, pokud správně proběhne platba.


3. Jakým způsobem lze zaplatit?

Po vybrání produktu, lze zvolit většinou mezi třemi způsoby platby a to kreditní kartou, bankovním převodem (lze takto platit i vyplněním poštovní poukázky s uvedeným bankovním spojením uvedené na (zálohové) faktuře a částkou) nebo dobírkou (možné pouze u krabicových produktů). Více informací ke způsobům platby naleznete na http://www.antivirovecentrum.cz/clanky/platba-kartou.aspx.


4. Zaplatil jsem a nic nedorazilo! Jak postupovat?

Při elektronickém dodání objednaného produktu je zapotřebí zkontrolovat e-mailovou schránku k e-mailu, který byl použit při registraci. V případě, že i tak jste nic neobdrželi, obraťte se prosím na naše obchodní oddělení obchod@amenit.cz, případně telefonicky 556 706 203 nebo 222 360 250, kde zjistíme, zda je vše v pořádku v celém procesu dodání licence.


5. Koupil jsem si u vás antivir. Nefunguje mi zaslané jméno/heslo. Můžete mi pomoci?

V rámci koupě u naší společnosti nezískáváte pouze právo na užívání licence, ale i technickou podporu s problémy týkajícími se této licence. Obrátit se můžete buď telefonicky 556 706 203,  222 360 250 nebo e-mailem na podpora@amenit.cz.


6. Přišel jsem o jméno/heslo (klíč) ke svému antivirovému řešení (ukradli mi počítač, výměnil za nový, došlo ke ztrátě dat). Můžete mi pomoci?

V případě nákupu u nás formou dodávky elektronické distribuce máte zajištěno, že Vám tyto údaje zajistíme, abyste je mohli znovu použít na novém počítači. Při distribuci v krabicovém provedení je zapotřebí uchovávat médium, kde jsou většinou tyto údaje uvedeny pro opětovnou instalaci antivirového programu.


7. Koupil jsem antivir, mám teď počítač úplně zabezpečený?

Antivir je aktuálně pouze část ze zabezpečení před nebezpečnými vlivy, které mohou zapříčinit například ztrátu dat, zavirování počítače a další. K antiviru je nejlépe rozšířit ochranu o firewall (byť jej má Microsoft v operačním systému, je vhodnější využít některé z lépe hodnocených od antivirových výrobců), dále při používání poštovních klientů v počítači (například stahování pošty pomocí Microsoft Outlooku) můžeme doporučit použít antispam, který má za úkol z doručené pošty vyčleňovat, pokud možno veškerou nevyžádanou poštu (e-maily). Vše lze pořídit pomocí komplexních balíčků, které mají ještě další funkcionality pomáhající dokonaleji ochránit uživatele před aktuálními hrozbami. Důležitou částí je zálohování dat, o které byste nechtěli přijít a neméně důležité oproti ostatním, je včasné aktualizování veškerého používaného software posledními verzemi (tyto aktualizace obvykle řeší i lepší zabezpečení tohoto softwaru).


8. Jak se to mohlo stát, že se mi zaviroval počítač, když mám koupený, instalovaný a aktualizovaný antivir?

Příčin je možných mnoho a doposud nelze najít 100% řešení, ale existuje však plno rad, jak tomu maximálně zabránit. V předešlém dotazu je na to odpověď, a když se už opravdu stane, že je počítač zavirovaný, rádi Vám pomůžeme, pomocí účinných nástrojů, jej z počítače odstranit. Obrátit se můžete buď telefonicky 556 706 203,  222 360 250 nebo e-mailem na podpora@amenit.cz.


9. Co mám dělat, když mám podezření, že mám v počítači virus? Co mám dělat, když antivir nějaký virus našel?

Pokud antivir nějaký vir zachytí a dokáže ho zlikvidovat, je to v pořádku. Pokud nastane situace, že antivir nějakou infekci najde, ale neumí si s ní poradit, bude pro Vás nejjednodušší zavolat na číslo technické podpory 556 706 203,  222 360 250 nebo e-mailem na podpora@amenit.cz - naši specialisté vám pomohou problém vyřešit.

Pokud se ovšem počítač chová podivně a nevyzpytatelně, ale antivir mlčí a nic podezřelého nehlásí, bude dobré použít některý z kontrolních nástrojů. Tyto nástroje nejsou antiviry v pravém slova smyslu, ale dokážou zatočit s lecjakou počítačovou infekcí. Tyto nástroje včetně návodu na jejich použití naleznete na našich stránkách na adrese: https://www.antivirovecentrum.cz/navody/sekce/ostatni.aspx 

  

10. Nejsem počítačový odborník, mám problém – například s nastavením nebo instalací antiviru - a nedokážu si sám poradit. Můžete mi nějak pomoci na dálku?

Ano, tohle není problém, umíme se do vašeho počítače dostat i na dálku. Slouží nám k tomu šikovný program, který je popsán na těchto stránkách:

https://www.antivirovecentrum.cz/navody/team-viewer-nastroj-pro-vzdalenou-pomoc.aspx

Přečtěte si jednoduchý návod, postupujte podle pokynů a pak jednoduše zavolejte na telefon technické podpory. Naši technici se připojí k vašemu počítači a pomohou Vám problém vyřešit stejně rychle a kvalitně, jako by seděli přímo vedle vás.


11. Nainstaloval jsem si raději více antivirů, jsem tedy více chráněn?

NE. Více antivirů v počítači mohou způsobit, že ani jeden nebude funkční správně a navíc se to projeví zpomalením počítače. Naopak více antivirových jader v některých produktech má v poslední době výborné výsledky a je to zajímavá volba pro vysokou bezpečnost. Mírným neduhem je taktéž, že mohou více zpomalovat počítač než ostatní výrobci používající pouze jedno antivirové jádro. Sledujeme pro Vás, jak si jednotliví výrobci stojí v oblasti bezpečnosti v nezávislých testech, a jednoduchý přehled naleznete na http://www.antivirovecentrum.cz/aktuality/srovnani-antiviru.aspx 


12. Nejsem zákazníkem vaší firmy, ale našel jsem na vás kontakt v internetovém vyhledávači. Mám problém s antivirem, který neumím sám vyřešit - pomůžete mi i přesto, že nejsem váš zákazník?

Ano, i tak se vám pokusíme pomoci. A na oplátku budeme chtít jednu jedinou věc - každý antivir má určitou platnost, a my vám budeme chtít nabídnout možnost stát se našim zákazníkem, jakmile se bude blížit konec platnosti Vaší licence. Zaznamenáme si údaje o vás (firma, osoba…) do našeho systému, který Vám automaticky zašle e-mailem upozornění na blížící se konec platnosti licence a Vy budete mít možnost jednoduše objednat prodloužení licence přímo z tohoto emailu. Samozřejmě, že prodloužení objednat u nás koneckonců nemusíte - rozhodně Vás nebudeme k ničemu zavazovat. Ale zvažte výhody všech nadstandardních služeb, které poskytujeme našim klientům…


13. Mám nárok na nějakou slevu? 

Každý výrobce má vlastní okruh vybraných skupin, které cenově zvýhodňuje a lze to zjistit z našeho katalogu u konkrétního výrobce nebo se prosím obraťte na naše obchodní oddělení na e-mail obchod@amenit.cz, případně telefonicky 556 706 203 nebo 222 360 250.

 


Cena:    0 Kč
Něco navíc
máme pro Vás dárek

SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI

Musím se přiznat, že s tak ochotným a hlavně trpělivým operátorem jsem se už dlouho nesetkal.

Patří mu proto srdečný dík! Domnívám se, že tento neobvyklý přístup operátora k zákazníkovi si zaslouží i zveřejnění


Rudolf Wonka, Litoměřice

#1

Protože jsem laik a nerozumím antivirovým programů velmi si cením s jakou jednoduchostí a elegantností mně dovedla technická podpora předat potřebné informace tak, abych jim porozuměl.

Protože si takového jednání velmi cením, považuji za vhodné poděkovat také Vám za dobře vybraný a proškolený personál.


Roman Jakubík

#2

Chci vám poděkovat
za profesionalitu a za pomoc při instalaci antiviru do počítače.

Moc vám děkuji a zůstáváme nadále vašimi klienty.


Ludmila Ferencová

#3

Moc děkuji za pomoc, už to funguje podle mých představ.

Udělali jste mi radost, že se na vaši podporu mohu spolehnout, to vždy potěší.
Ještě jednou díky a hezký den.


Ivana Stinková
Mělník

#4

Děkuji za odpověď
hned to zkusím.
Pěkné vánoce. Strašně jste mě překvapili rychlou odpovědí.


Dagmar Niklová
Olomučany u Blanska

#5

Dík za pomoc

Konečně jsem KIS nainstaloval. Musím konstatovat, že by se mi to nepodařilo bez vaší pomoci.
Takže ještě jednou díky a hodně zdaru.


Milan Selucký

#6

Dobrý den,

ráda bych Vaším prostřednictvím poděkovala p. Martinovi, který se mi po 2 dny trpělivě věnoval při nastavení antivirového programu.

Je vidět, že umí pracovat nejenom s anti-virem, ale i anti-talentem na PC.

Předejte prosím toto poděkování i jemu nadřízenému pracovníkovi!!


Irena Procházková
MŠ Mezi Domy, Praha

#7

Díky Vašim nástrojům na čištění jsem si mohl vyčistit PC, neboť se neustále zpomaloval a výsledek je pro mne překvapující. Jsem sice laik, ale věřím, že to využívají i odborníci. Děkuji za veškerou tech. pomoc.


Bělík Josef
Praha

#8


Doporučujeme
Eset Nod32 Antivirus, Eset Smart Security Premium, Eset Internet Security

získejte plnou verzi antivirového programu zdarma

Odkazy
Igiho stránka o virech: www.viry.cz

Cílem serveru HOAX.cz je informovat uživatele o šíření poplašných, nebezpečných a zbytečných řetězových zpráv, se kterými se denně setkává a které ohrožují běžné používání internetu.

diallix.net
Vaše řešení kybernetické bezpečnosti - Norton 360
Verze Shop-NET: 2.14.9.25

Možnosti platby:

- převodem na účet
- platební kartou
- dobírkou

VISA Maestro VISA Electron MasterCard

Možnosti dodání:

- elektronické licence - zdarma
- dárky k objednávce - zdarma