Pojďme se podívat na několik známých problémů v jarní aktualizaci Windows 10. Asi nejpalčivěji může uživatele zasáhnout nekompatibilita jarní aktualizace s některými staršími verzemi antivirů. Nejhůře na tom jsou asi uživatelé produktů Avast; mnozí z nich se po aktualizaci dívají jen na černou plochu bez ikon a na hlášku pracovní plocha není dostupná. Řešení se zatím objevilo velice šalamounské - Microsoft zrušil distribuci aktualizace na zařízení s antivirem Avast :)
Problémy se ale dotkly i uživatelů produktů Eset, Kaspersky nebo AVG, v těchto případech ale většinou došlo "pouze" k znefunkčnění antiviru a jednoduchá pomoc spočívala v reinstalaci antiviru na nejnovější verzi.
Problém také zaznamenali firemní uživatelé, ke kterým se standardně aktualizace dostávají z bezpečnostních důvodů se zpožděním (v řádu několika měsíců) pomocí tzv. Pololetního kanálu. Bohužel se Microsoftu opět podařilo některým uživatelům Pololetního kanálu jarní aktualizace distribuovat, což v poměrně konzervativním firemním prostředí může znamenat řadu problémů.