Další aktuality
Dnes
Každý třetí útok ransomwaru na české firmy začíná zneužitím zranitelnosti
U každé páté firmy (24 %), která byla v roce 2023 zasažena ransomwarem, se kyberzločinci dostali do podnikových IT systémů prostřednictvím phishingových zpráv...

2.10.2024
Chcete získat Bitdefender Total Security zdarma?
Zúčastněte se soutěže s magazínem IT Kompas...

1.10.2024
Byla to jen otázka času: Malware a ransomware jako služba
Zkušení útočníci nyní prodávají své služby méně zkušeným, což vede k nárůstu kyberútoků...

25.9.2024
Jak hackeři dokáží přimět uživatele, aby jim dali svá hesla do Googlu?
Kampaň zneužívá malware pojmenovaný StealC. Ten dokáže uzamknout prohlížeč v režimu celé obrazovky...

23.9.2024
Přehled hrozeb pro Android: Srpnová bilance kyberhrozeb v Česku opět poukázala na podceňovaný adware
Na předních místech statistiky stále zůstává adware Andreed, následovaný malwarem Agent.HQS a bankovním trojským koněm Cerberus...

19.9.2024
ESET: Škodlivý kód Agent Tesla v srpnu utlumil svou aktivitu, spyware však v Česku přesto útočil
Dlouhodobá přítomnost spywaru v Česku není dána jen mírou jeho úspěšnosti, ale také tím, že je to oblíbený nástroj v rukou útočníků...

17.9.2024
ESET zmapoval nejnovější aktivity ransomwarového gangu CosmicBeetle, který útočil na organizace a firmy v Česku
Skupina CosmicBeetle cílí na malé a střední firmy (SMBs) v Asii a v Evropě...

16.9.2024
Proč chtějí kyberútočníci váš telefon?
Vaše telefonní číslo je víc než jen způsob, jak vás kontaktovat...

13.9.2024
Po dark webu kolují data až 60 % firem
Hackeři i organizované zločinecké skupiny se zaměřují na získávání dat, která následně prodávají na nelegálních online tržištích...

12.9.2024
Řekněte podvodníkům NE!
ČNB v poslední době zaznamenala několik podvodných internetových stránek, které napodobují její doménu cnb...


více v archivu
potřebujete poradit? - jsme tady

Strategie, které mají smysl v komunikaci značek směrem ke Generaci Z

Sdílej na Facebooku
11.7.2024

Komunikace značek směrem ke generaci Z (tedy lidem narozeným přibližně mezi lety 1997 až 2012) vyžaduje specifický přístup, protože tato skupina má odlišné hodnoty, preference a způsoby interakce s médii ve srovnání s předchozími generacemi.

Na následujících řádcích se můžete seznámit s klíčovými strategiemi pro efektivní komunikaci s generací Z.

1. Autenticita a transparentnost
Generace Z oceňuje autentickou a upřímnou komunikaci. Její členové jsou skeptičtí vůči přehnaným marketingovým sdělením a preferují značky, které jsou transparentní ohledně svých hodnot, procesů a výrobků.

2. Sociální média
Generace Z tráví značnou část svého času na sociálních sítích jako Instagram, TikTok, YouTube a Snapchat. Úspěšné značky vytvářejí obsah, který je nejen vizuálně atraktivní, ale také interaktivní a zapojuje uživatele.

3. Rychlá a stručná komunikace
Krátké a výstižné zprávy, které rychle předají podstatu, jsou efektivní. Toto lze vidět například v oblibě krátkých videí a memů.

4. Etika a sociální odpovědnost
Generace Z se zajímá o ekologii, udržitelnost, sociální spravedlnost a etické podnikání. Značky, které prokazují závazek k těmto hodnotám a aktivně přispívají ke zlepšení společnosti, mají větší šanci na získání jejich loajality. "Pokud chcete být s vaší značkou pro tuto skupinu opravdu relevantní, nestačí jen snažit se vidět svět jejich očima. Vzhledem k tomu, jak tito mladí lidé vnímají roli korporací, u kterých mají utrácet peníze, do určité míry bude potřeba, abyste svou značku doopravdy změnili. Generace Z totiž už slyšela vzletných slov a slibů dost. Teď chce pro změnu akci," uvedla Lucie Peša, marketingová specialistka z reklamní a kreativní agentury Fairy Tailors.

 generace-z-lide-ikony

5. Personalizace
Personalizovaný obsah a produkty jsou pro tuto generaci velmi přitažlivé. Analýza dat a využití umělé inteligence umožňují značkám poskytovat obsah a nabídky šité na míru individuálním preferencím a potřebám.

6. Interakce a zapojení komunity
Interaktivní kampaně, soutěže, výzvy a další formy zapojení, které podporují aktivní účast a vytváření obsahu uživateli (user-generated content), jsou velmi účinné.

7. Spolupráce s influencery
"Influencery, kteří mají důvěru a vliv na sociálních sítích, mohou být klíčovými partnery v oslovování generace Z. Spolupráce s relevantními influencery může značkám pomoci získat důvěru a dosah," prozradil osobní zkušenost obchodní ředitel Fairy Tailors Ondřej Tyleček a dodal: "Ale postupně, jak se odvětví profesionalizovalo, už k podobným excesům nedochází tak často. Mínusem dnes ale může být to, že influenceři mívají placených spoluprací hned několik, což může vést k nedostatku autenticity – obzvlášť, když jednou propagují veganské tělové mléko a jindy sušené maso. Důležité je proto hledat influencera nejen podle počtu followerů, ale i podle hodnot, které by měly být v souladu s tím, co reprezentuje vaše značka. Nechcete přece spolupracovat s někým, kdo ji svým chováním nakonec poškodí."

"Rizikem mohou být také skandály a kauzy, které se pak sekundárně přenášejí i na značky. Je to stejné jako s jakoukoliv jinou známou osobností," uvedl Marek Nieslanik, kreativní ředitel Fairy Tailors, a pokračoval: "Zajímavým posunem jsou v tomto směru AI influenceři, kteří jsou vytvořeni digitálně a nehrozí tak, že je novináři vyfotí při nějaké nepleše."

8. Inovativní technologie
Generace Z je technicky zdatná a očekává, že značky budou využívat nejnovější technologie. To zahrnuje virtuální a rozšířenou realitu, chatovací roboty, a jiné digitální inovace, které zlepšují zákaznickou zkušenost.

9. Zábava a zážitky
Značky, které dokážou vytvořit zábavný a poutavý zážitek, si získávají pozornost generace Z. To může zahrnovat interaktivní webové stránky, mobilní aplikace a živé akce.

Úspěch komunikace směrem ke generaci Z vyžaduje kombinaci těchto strategií s důrazem na pochopení a respektování jejich hodnot a způsobu života.

Zdroj: rmol.cz
Obrázek: vecteezy.com



Cena:    0 Kč
Něco navíc
máme pro Vás dárek

SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI

Musím se přiznat, že s tak ochotným a hlavně trpělivým operátorem jsem se už dlouho nesetkal.

Patří mu proto srdečný dík! Domnívám se, že tento neobvyklý přístup operátora k zákazníkovi si zaslouží i zveřejnění


Rudolf Wonka, Litoměřice

#1

Protože jsem laik a nerozumím antivirovým programů velmi si cením s jakou jednoduchostí a elegantností mně dovedla technická podpora předat potřebné informace tak, abych jim porozuměl.

Protože si takového jednání velmi cením, považuji za vhodné poděkovat také Vám za dobře vybraný a proškolený personál.


Roman Jakubík

#2

Chci vám poděkovat
za profesionalitu a za pomoc při instalaci antiviru do počítače.

Moc vám děkuji a zůstáváme nadále vašimi klienty.


Ludmila Ferencová

#3

Moc děkuji za pomoc, už to funguje podle mých představ.

Udělali jste mi radost, že se na vaši podporu mohu spolehnout, to vždy potěší.
Ještě jednou díky a hezký den.


Ivana Stinková
Mělník

#4

Děkuji za odpověď
hned to zkusím.
Pěkné vánoce. Strašně jste mě překvapili rychlou odpovědí.


Dagmar Niklová
Olomučany u Blanska

#5

Dík za pomoc

Konečně jsem KIS nainstaloval. Musím konstatovat, že by se mi to nepodařilo bez vaší pomoci.
Takže ještě jednou díky a hodně zdaru.


Milan Selucký

#6

Dobrý den,

ráda bych Vaším prostřednictvím poděkovala p. Martinovi, který se mi po 2 dny trpělivě věnoval při nastavení antivirového programu.

Je vidět, že umí pracovat nejenom s anti-virem, ale i anti-talentem na PC.

Předejte prosím toto poděkování i jemu nadřízenému pracovníkovi!!


Irena Procházková
MŠ Mezi Domy, Praha

#7

Díky Vašim nástrojům na čištění jsem si mohl vyčistit PC, neboť se neustále zpomaloval a výsledek je pro mne překvapující. Jsem sice laik, ale věřím, že to využívají i odborníci. Děkuji za veškerou tech. pomoc.


Bělík Josef
Praha

#8

Velmi oceňuji přístup firmy k řešení mého problému. Jednalo se o poměrně složitou věc. Díky serióznímu přístupu firmy AntivirovéCentrum jsem problém skutečně vyřešil k mé spokojenosti.


František Farář
Karlovy Vary

#9


Doporučujeme
Eset Nod32 Antivirus, Eset Smart Security Premium, Eset Internet Security

získejte plnou verzi antivirového programu zdarma

Odkazy
Igiho stránka o virech: www.viry.cz

Cílem serveru HOAX.cz je informovat uživatele o šíření poplašných, nebezpečných a zbytečných řetězových zpráv, se kterými se denně setkává a které ohrožují běžné používání internetu.

diallix.net
Vaše řešení kybernetické bezpečnosti - Norton 360
Verze Shop-NET: 2.14.9.25

Možnosti platby:

- převodem na účet
- platební kartou
- dobírkou

VISA Maestro VISA Electron MasterCard

Možnosti dodání:

- elektronické licence - zdarma
- dárky k objednávce - zdarma