Další aktuality
Dnes
Experiment ČMIS ukázal, jak ochotně se lidé podělí o údaje ze své platební karty
Test odhalil, že téměř dvě třetiny lidí neváhaly a ochotně zadaly údaje ze své platební karty...

10.10.2025
Hackeři mi ukradli heslo. Co mám dělat dál?
Existuje hned několik způsobů, jak se můžou útočníci dostat k vašim osobním údajům...

6.10.2025
PDF je oblíbeným formátem uživatelů, ale i kyberzločinců
Útočníci s oblibou kombinují zejména PDF soubory a QR kódy. Tato technika jim umožňuje maskovat škodlivý obsah a ztěžuje jeho detekci tradičními e-mailovými filtry...

1.10.2025
Chcete získat Norton 360 Standard?
Zúčastněte se soutěže s magazínem IT Kompas...

30.9.2025
10 nejčastějších mýtů o kyberšikaně
Případy kyberšikany bohužel stále přibývají – podle dat se s ní setkalo už každé druhé dítě...

22.9.2025
Závěrem léta byl největším rizikem pro telefony s platformou Android trojský kůň SparkKitty
Škodlivé kódy zobrazující agresivní reklamu mají uživatelé a uživatelky ve zvyku spíše podceňovat, protože se domnívají, že se nejedná o závažnou hrozbu...

17.9.2025
Největšími investory do komerčního spywaru jsou Spojené státy
Rozsah investic je pozoruhodný. Zapojili se do nich významní američtí finanční hráči, včetně hedgeových fondů...

16.9.2025
Za nárůstem ransomwaru stojí phishing a sociální inženýrství využívající AI
Ransomwarové skupiny navíc stále častěji využívají k automatizaci svých aktivit umělou inteligenci...

15.9.2025
ESET: Vrátil se škodlivý kód Agent Tesla, v srpnu předcházel masivnímu útoku na naše data
Velký návrat sledovali bezpečnostní experti v srpnu u infostealeru Agent Tesla...

11.9.2025
Nové evropské nařízení zavádí pravidla pro otevřenější správu dat
Evropská komise odhaduje, že až 80 % dat v EU zůstává dnes nevyužito...


více v archivu
potřebujete poradit? - jsme tady

Strategie, které mají smysl v komunikaci značek směrem ke Generaci Z

Sdílej na Facebooku
11.7.2024

Komunikace značek směrem ke generaci Z (tedy lidem narozeným přibližně mezi lety 1997 až 2012) vyžaduje specifický přístup, protože tato skupina má odlišné hodnoty, preference a způsoby interakce s médii ve srovnání s předchozími generacemi.

Na následujících řádcích se můžete seznámit s klíčovými strategiemi pro efektivní komunikaci s generací Z.

1. Autenticita a transparentnost
Generace Z oceňuje autentickou a upřímnou komunikaci. Její členové jsou skeptičtí vůči přehnaným marketingovým sdělením a preferují značky, které jsou transparentní ohledně svých hodnot, procesů a výrobků.

2. Sociální média
Generace Z tráví značnou část svého času na sociálních sítích jako Instagram, TikTok, YouTube a Snapchat. Úspěšné značky vytvářejí obsah, který je nejen vizuálně atraktivní, ale také interaktivní a zapojuje uživatele.

3. Rychlá a stručná komunikace
Krátké a výstižné zprávy, které rychle předají podstatu, jsou efektivní. Toto lze vidět například v oblibě krátkých videí a memů.

4. Etika a sociální odpovědnost
Generace Z se zajímá o ekologii, udržitelnost, sociální spravedlnost a etické podnikání. Značky, které prokazují závazek k těmto hodnotám a aktivně přispívají ke zlepšení společnosti, mají větší šanci na získání jejich loajality. "Pokud chcete být s vaší značkou pro tuto skupinu opravdu relevantní, nestačí jen snažit se vidět svět jejich očima. Vzhledem k tomu, jak tito mladí lidé vnímají roli korporací, u kterých mají utrácet peníze, do určité míry bude potřeba, abyste svou značku doopravdy změnili. Generace Z totiž už slyšela vzletných slov a slibů dost. Teď chce pro změnu akci," uvedla Lucie Peša, marketingová specialistka z reklamní a kreativní agentury Fairy Tailors.

 generace-z-lide-ikony

5. Personalizace
Personalizovaný obsah a produkty jsou pro tuto generaci velmi přitažlivé. Analýza dat a využití umělé inteligence umožňují značkám poskytovat obsah a nabídky šité na míru individuálním preferencím a potřebám.

6. Interakce a zapojení komunity
Interaktivní kampaně, soutěže, výzvy a další formy zapojení, které podporují aktivní účast a vytváření obsahu uživateli (user-generated content), jsou velmi účinné.

7. Spolupráce s influencery
"Influencery, kteří mají důvěru a vliv na sociálních sítích, mohou být klíčovými partnery v oslovování generace Z. Spolupráce s relevantními influencery může značkám pomoci získat důvěru a dosah," prozradil osobní zkušenost obchodní ředitel Fairy Tailors Ondřej Tyleček a dodal: "Ale postupně, jak se odvětví profesionalizovalo, už k podobným excesům nedochází tak často. Mínusem dnes ale může být to, že influenceři mívají placených spoluprací hned několik, což může vést k nedostatku autenticity – obzvlášť, když jednou propagují veganské tělové mléko a jindy sušené maso. Důležité je proto hledat influencera nejen podle počtu followerů, ale i podle hodnot, které by měly být v souladu s tím, co reprezentuje vaše značka. Nechcete přece spolupracovat s někým, kdo ji svým chováním nakonec poškodí."

"Rizikem mohou být také skandály a kauzy, které se pak sekundárně přenášejí i na značky. Je to stejné jako s jakoukoliv jinou známou osobností," uvedl Marek Nieslanik, kreativní ředitel Fairy Tailors, a pokračoval: "Zajímavým posunem jsou v tomto směru AI influenceři, kteří jsou vytvořeni digitálně a nehrozí tak, že je novináři vyfotí při nějaké nepleše."

8. Inovativní technologie
Generace Z je technicky zdatná a očekává, že značky budou využívat nejnovější technologie. To zahrnuje virtuální a rozšířenou realitu, chatovací roboty, a jiné digitální inovace, které zlepšují zákaznickou zkušenost.

9. Zábava a zážitky
Značky, které dokážou vytvořit zábavný a poutavý zážitek, si získávají pozornost generace Z. To může zahrnovat interaktivní webové stránky, mobilní aplikace a živé akce.

Úspěch komunikace směrem ke generaci Z vyžaduje kombinaci těchto strategií s důrazem na pochopení a respektování jejich hodnot a způsobu života.

Zdroj: rmol.cz
Obrázek: vecteezy.com



Cena:    0 Kč
Něco navíc
máme pro Vás dárek

SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI

Musím se přiznat, že s tak ochotným a hlavně trpělivým operátorem jsem se už dlouho nesetkal.

Patří mu proto srdečný dík! Domnívám se, že tento neobvyklý přístup operátora k zákazníkovi si zaslouží i zveřejnění


Rudolf Wonka, Litoměřice

#1

Protože jsem laik a nerozumím antivirovým programů velmi si cením s jakou jednoduchostí a elegantností mně dovedla technická podpora předat potřebné informace tak, abych jim porozuměl.

Protože si takového jednání velmi cením, považuji za vhodné poděkovat také Vám za dobře vybraný a proškolený personál.


Roman Jakubík

#2

Chci vám poděkovat
za profesionalitu a za pomoc při instalaci antiviru do počítače.

Moc vám děkuji a zůstáváme nadále vašimi klienty.


Ludmila Ferencová

#3

Moc děkuji za pomoc, už to funguje podle mých představ.

Udělali jste mi radost, že se na vaši podporu mohu spolehnout, to vždy potěší.
Ještě jednou díky a hezký den.


Ivana Stinková
Mělník

#4

Děkuji za odpověď
hned to zkusím.
Pěkné vánoce. Strašně jste mě překvapili rychlou odpovědí.


Dagmar Niklová
Olomučany u Blanska

#5

Dík za pomoc

Konečně jsem KIS nainstaloval. Musím konstatovat, že by se mi to nepodařilo bez vaší pomoci.
Takže ještě jednou díky a hodně zdaru.


Milan Selucký

#6

Dobrý den,

ráda bych Vaším prostřednictvím poděkovala p. Martinovi, který se mi po 2 dny trpělivě věnoval při nastavení antivirového programu.

Je vidět, že umí pracovat nejenom s anti-virem, ale i anti-talentem na PC.

Předejte prosím toto poděkování i jemu nadřízenému pracovníkovi!!


Irena Procházková
MŠ Mezi Domy, Praha

#7

Díky Vašim nástrojům na čištění jsem si mohl vyčistit PC, neboť se neustále zpomaloval a výsledek je pro mne překvapující. Jsem sice laik, ale věřím, že to využívají i odborníci. Děkuji za veškerou tech. pomoc.


Bělík Josef
Praha

#8

Velmi oceňuji přístup firmy k řešení mého problému. Jednalo se o poměrně složitou věc. Díky serióznímu přístupu firmy AntivirovéCentrum jsem problém skutečně vyřešil k mé spokojenosti.


František Farář
Karlovy Vary

#9


Doporučujeme
Eset Nod32 Antivirus, Eset Smart Security Premium, Eset Internet Security

získejte plnou verzi antivirového programu zdarma

Odkazy
Igiho stránka o virech: www.viry.cz

Cílem serveru HOAX.cz je informovat uživatele o šíření poplašných, nebezpečných a zbytečných řetězových zpráv, se kterými se denně setkává a které ohrožují běžné používání internetu.
Vaše řešení kybernetické bezpečnosti - Norton 360
Verze Shop-NET: 2.14.9.25

Možnosti platby:

- převodem na účet
- platební kartou
- dobírkou

VISA Maestro VISA Electron MasterCard

Možnosti dodání:

- elektronické licence - zdarma
- dárky k objednávce - zdarma