5. října 2010 společnost Symantec oficiálně představila nové firemní logo. Nové logo symbolizuje zaměření společnosti na poskytování jistoty a zajištění jednoduchého a bezpečného přístupu zákazníků k jejich informacím odkudkoli.
Nové firemní logo spojuje název společnosti Symantec se značkou zaškrtnutí, která pochází z nedávné koupě společnosti VeriSign. Značka zaškrtnutí VeriSign je nejuznávanější symbol důvěry online. Každý den je zobrazena až 250milionkrát na více než 100 000 webových serverech ve 160 zemích. Značka zaškrtnutí a kruh budou obecným symbolem používaným u značek společnosti Symantec, včetně spotřebitelské značky Norton a značky Symantec Hosted Services. Logo sjednocuje rozmanité zdroje společnosti Symantec a posiluje renomé značky Symantec ve všech segmentech zákazníků, od jednotlivých spotřebitelů až po největší globální organizace.
Zdroj:Tisková zpráva Symantec