Firma Location Labs se zabývá především mobilní bezpečností. Jejich slogan je "mobilní bezpečnost pro lidi", spolupracuje s americkými mobilními operátory a pro AVG může znamenat otevření dveří na mobilní americký trh.
AVG zaplatilo za Location Labs výrazně více, než zaplatil další domácí výrobce Avast za firmu Inmite, která se specializuje na vývoj mobilních aplikací. Mobilní bezpečnost je ale lákavý trh a je dobré býti připraven na časy příští. A určitě je také jednodušší koupit celou firmu, než lovit vývojáře jednoho po druhém :)
Šéf AVG Gary Kovacs je přesvědčen, že se investice do Location Labs brzy vrátí a považuje mobilní trh za velmi lukrativní. Podle jeho slov očekává AVG tržby kolem 70milionů dolarů v roce 2015 a o rok později by tržby měly atakovat 100milionů dolarů.
Transakce je rozdělena na dvě části - "na ruku" dostanou majitelé Location Labs 140milionů dolarů a zbytek během následujících dvou let "podle finanční situace"...