O tom, že sociální sítě jsou dnes velice oblíbeným komunikačním kanálem již bylo napsáno mnoho a asi nebude nikdo, kdo by pochyboval o "závislosti na fejsbůku" a podobných fenoménech dnešní moderní doby.
Ne všichni z běžných uživatelů sociálních sítí si však uvědomují, že je ke komunikaci začínají používat ve velkém i firmy a nadnárodní korporace, a to jednak jako svůj interní komunikační kanál, ale samozřejmě také jako kanál marketingový sloužící například k jednoduché prezentaci produktů či služeb.
Protože je ale většina sociálních sítí na štíru s bezpečností a naprosto nedisponují funkcemi pro ochranu firemních dat, je potřeba začít přemýšlet nad tím, jak se firmy a jejich zaměstnanci mají v rámci sociálních sítí chovat a samozřejmě také nastavit přesná pravidla.
Zajímavý článek na téma "firemní bezpečnosti" na sociálních sítí si můžete přečíst na webi www.securityworld.cz.