Úspěšností vyhledávání v tomto případě rozumějme počet vyhledávání, které nakonec uživatele povedou ke kliknutí na nalezený odkaz. Podle Experian Hitwise je to v případě Yahoo 81,63%, Bing má úspěšnost 80.04% a Google je pak úspěšný "pouze" na 67,56%.
Výzkum dále ukazuje, že většina vyhledávacích dotazů je zadávána pouze jedním slovem (25,32%), dvouslovné zadání se vyskytuje v 24,09% a tříslovné pak v 19,49% případů.
Z hlediska využití je samozřejmě na prvním místě Google s podílem 65,05%, Bing je zastoupen z 12,98% (pokles o 2% oproti červnovému průzkumu, stejně jako Google), zato Yahoo poskočilo na 15,07%. Nicméně vzhledem k tomu, že Yahoo běží na vyhledávacím motoru Bing, znamená to pro Bing celkové zastoupení 28,05%.
Uvedené statistiky se týkají trhu v USA za červen 2011.