Dlouho bylo filtrování spamu nejslabší stránkou Nortonu. V Symantecu se totiž domnívali, že filtrování spamu na straně klienta nebude tak důležité. S příchodem Norton Internet Security 2010, u nějž byly použity technologie ochrany před spamem, které jsou nasazovány do podnikových prostředí, došlo ke znatelnému zlepšení.
Norton filtruje spam a viry u všech POP3 e-mailů a integruje se přímo do Outlooku a Outlooku Express. V průběhu testování na existujícím mailboxu uniklo pozornosti filtru 12,3% spamu, který byl doručen do schránky. Přitom se nestalo, že by Norton mylně označil za spam nějakou zprávu určenou adresátovi a neblokoval ani žádné newsletters. Stahování zpráv se zapnutým filtrem trvá asi o polovinu déle, než s filtrem vypnutým, ale většina uživatelů takovou maličkost ani nepostřehne.
Co se týká antispamu, vede si Norton Internet Security 2010 na poli antivirových programů velice dobře. V těsném závěsu za Nortonem se nachází BitDefender, jehož pozornosti uteklo 13,1% spamu.