ZDROJ: Tisková zpráva Kerio
Společnost Kerio Technologies, Inc. dnes oznámila vydání Kerio Connect 7.2 - nejnovější verze systému pro komunikaci a spolupráci určeného malým a středním firmám. Kerio Connect poskytuje společnostem s 5 až 500 zaměstnanci efektivní správu emailů, kontaktů a kalendářů nejenom prostřednictvím desktopových klientů a internetových prohlížečů, ale i chytrých telefonů. Díky široké podpoře operačních systémů, nízkým hardwarovým nárokům a snadné konfiguraci je Kerio Connect uznávanou alternativou k Microsoft Exchange.
Kerio Connect 7.2 je otevřená a flexibilní platforma, která umožňuje uživatelům snadnou správu emailové komunikace, přístup ke globálním kontaktům a organizování schůzek. Podporou široké nabídky desktopových a mobilních emailových klientů včetně iPhone, Android a BlackBerry zajišťuje Kerio uživatelům okamžitý přístup k firemním informacím prakticky odkudkoli.
„Kerio Connect je určen malým a středním organizacím jako jsou městská a obecní zastupitelství, školy, soukromé firmy či právní kanceláře – a ti všichni mají naprosto různorodé potřeby,“ uvedl Dušan Vítek, vice president pro globální marketing společnosti Kerio Technologies. „A právě na flexibilitu při výběru oblíbeného modelu telefonu, desktopového emailového klienta či operačního systému, který by zákazníkovi nejlépe vyhovoval, jsme v nové verzi serveru Kerio Connect položili velký důraz.“
Nový Microsoft Outlook 2011 nyní nativně spolupracuje s Kerio Connect 7.2 a poskytuje synchronizaci emailů, kalendářů, kontaktů i úkolů se serverem. Uživatelé platformy Mac mohou jako klienty, plně spolupracující s Kerio Connect, zvolit rovněž Microsoft Entourage 2004 a 2008 nebo Apple Mail a iCal.
„Oblíbenost platformy Mac v segmentu SMB neustále roste. Kerio připravilo Connect 7.2 tak, aby podporoval všechny funkce, které firemní zákazníci od řešení pro email a komunikaci vyžadují,“ řekl Mike Dempsey, ředitel společnosti JMD Consulting. „Díky Kerio Connect můžu svým zákazníkům nabídnout bezpečný a spolehlivý přístup k firemním informacím prostřednictvím Windows nebo Mac, v tabletu či smartphonu.“
Kerio Connect 7.2 přináší novou verzi protokolu CalDAV, který umožňuje úplnou synchronizaci mezi různými CalDAV klienty jako jsou iCal na Macu a Calendar na iPhonu. Pokročilé kalendářové funkce, jako je vytváření výjimek v opakujících se událostech (změna času či přílohy, přidávání účastníků, atd.), nyní fungují, i když uživatelé používají rozdílné kalendářové aplikace. Nová funkce automatického přijetí nezávazně naplánuje v kalendáři žádosti o schůzky i v případě, že uživatel není připojen. Ostatní tak mohou vidět volné a potenciálně obsazené časové úseky bez toho, aby museli čekat na přijetí či odmítnutí schůzky daným uživatelem.
„Kerio aktivně podporuje otevřené standardy a prosazuje vzájemnou spolupráci plánovacích systémů prostřednictvím CalDAV. Zákazníci tak získávají možnost se vymanit ze sevření tradičních dodavatelů a mohou si zvolit takové kalendářové aplikace či zařízení, které skutečně chtějí,“ řekl Vítek.
Správci IT ocení snadnou konfiguraci a správu Kerio Connect 7.2. Administrace je dostupná prostřednictvím webového rozhraní a umožňuje vzdálenou konfiguraci emailu i přidání a odstranění uživatelů. Zrušením uživatele dojde zároveň k jeho odstranění ze všech skupin.
Kerio Connect dále poskytuje komplexní zabezpečení emailové komunikace, včetně antivirové a antispamové ochrany s víceúrovňovým obranným systémem.
Kerio Connect 7.2 existuje ve verzi pro Windows, Linux i Mac OS X, a také jako virtuální zařízení pro VMware a Parallels. Součástí celého řešení je integrovaný antivirus, antispam, automatické zálohování a archivace. Cena Kerio Connect začíná na 8 900 Kč za serverovou licenci pro 5 uživatelů, další uživatele je možné dokoupit za 480 Kč/uživatele. Více informací najdete na této stránce.