ESET vydal nový produkt pro vzdálenou správu stanic ESET Cloud Administrator. Jde o vzdálenou správu v cloudu, pomocí které může administrátor spravovat až 250 stanic. Produkt je tedy primárně určen pro SMB firemní zákazníky. ESET Cloud Administrator je nabízen jako služba, která běží na ESET serverech, takže hlavní výhodou pro zákazníka je to, že nemusí kupovat hardware na server, nemusí nic instalovat, ani nastavovat. ESET Cloud Administrator se však funkčně nerovná ESET Security Management Center. Jde o odlehčenou variantu např. nelze vytvořit vlastní dynamickou skupinu.
Poznámka: V cloudu běží jenom vzdálená správa, ostatní produkty lokálně jako doposud.
Pro aktivaci ESET Cloud Administratoru si musí zákazník vytvořit ESET Business Account, což je zdarma poskytovaná služba pro firemní zákazníky, kde správce najde podrobné informace o zakoupených licencích, může je spravovat atd. V zásadě dost podobná ESET License Administratoru, který časem postupně nahradí.
S uvedením ESET Cloud Administratoru byly vydány i tři nové balíky - ESET Secure Office Cloud, ESET Secure Office Cloud+ a ESET Secure Business Cloud. Oproti stávajícím balíkům nabízejí navíc právě nový produkt vzdálené správy ESET Cloud Administrator.
Zároveň byl zrušen balík ESET Secure Enterprise (produkt pro gateway se bude prodávat samostatně).
Nabídka pro SMB tedy vypadá takto:
(omezení do 250 stanic, vzdálená správa v cloudu)
ESET Secure Office Cloud
ESET Secure Office Cloud+
ESET Secure Business Cloud
(neomezený počet stanic, on premise, stejný model jako dosud)
ESET Secure Office
ESET Secure Office+
ESET Secure Business
Takže zákazník si při nákupu může vybrat, zda použije vzdálenou správu v cloudu (s omezením do 250 stanic) nebo použije současný model vzdálené správy s ESET Security Management Center.
Připravujeme podrobnosti a zařazení nových produktů do katalogu.