Aplikace Eset Mobile Security pro Android po aktualizaci virové databáze (4486) padá...
10.3.2014
Aplikace Eset Mobile Security pro Android po aktualizaci virové databáze (4486) padá.

8. března byla vydána aktualizace virové databáze číslo 4486, která může v některých případech způsobovat pád aplikace ESET Mobile Security a ESET Endpoint Security pro Android. Pokud se setkáte s problémem, kdy bezpečnostní aplikace ESET pro Android přestane fungovat a je zobrazeno upozornění Aplikace ESET Mobile se zastavila, postupujte podle následujících kroků:
- Přejděte do Nastavení systému Android a ťukněte na Správce aplikací.
- Ze seznamu nainstalovaných aplikací zvolte ESET Mobile Security (ESET Endpoint Security) a ťukněte na tlačítko Vymazat data.
- Tímto postupem bude nastavení produktu ESET pro Android vráceno do výchozího nastavení.
- Znovu nastavte a aktivujte ESET Mobile Security (ESET Endpoint Security) a poté aktualizujte virovou databázi.
Pro další informace klikněte na Číst více ».
Pokud je tlačítko Vymazat data zašedlé, je nutné nejprve odebrat aplikaci ESET oprávnění správce:
- Přejděte do Nastavení systému Android a ťukněte na Zabezpečení > Správce zařízení.
- U aplikace ESET Mobile Security (ESET Endpoint Security) zrušte označení, potvrďte ťuknutím na Deaktivovat, a zadejte případné bezpečnostní heslo, které máte nastavené v produktu ESET.
- Vymažte data podle postupu uvedeného výše.
Další možností je stažení nové verze aplikace a následná aktualizace na novou verzi:
- Pokud používáte ESET Mobile Security pro Android staženou z Google Play, aplikace bude aktualizována automaticky.
- Pokud používáte ESET Mobile Security pro Android staženou ze stránek ESET, stáhněte si a nainstalujte novou verzi aplikace.
- Novou verzi ESET Endpoint Security pro Android naleznete zde.
Pokud by uvedené postupy nepomohly, kontaktujte prosím technickou podporu.