Podle studie společnosti Symantec patří sociální sítě (Facebook, Twitter...) ke každodenní součásti ohrožení firem. Vloni firmy zaznamenaly průměrně 9 incidentů spojených s používáním sociálních sítí jejich zaměstnanci. Většinou se jednalo například o uveřejnění citlivých firemních informací. Téměř 94% respondentů tak čelí problémům včetně neblahých následků z poškození dobré pověsti nebo ztráty důvěry zákazníků.
Firmy bohužel stále častěji komunikují se svými partnery a klienty právě prostřednictvím sociálních sítí (pozn. autora - toto považujeme za naprosto nepochopitelné!). Z toho jednoznačně plyne, že by takovéto firmy měly mít v repertoáru prostředky, které dokáží uhlídat zacházení s citlivými informacemi i v rámci sociálních sítí.
Podle Symantecu nejméně 82% firem vedlo alespoň nějakou debatu o možnostech archivace firemních a obchodních informací na sociálních sítítch nebo o začlenění sociálních sítí do firemních bezpečnostních politik. Bohužel pouze necelých 25% z těchto firem dotáhlo vše do konce a zařadilo sociální sítě uspěšně do bezpečnostních konceptů.