Po analýze monitorovacích systémů v Moskvě společnost Kaspersky zjistila, že data o dopravní situaci, které shromažďují silniční senzory, mohou být zneužita. Přitom se jako největší problém ukázal být štítek umístěný na senzoru, na kterém byl zřetelně označen prodejce řešení. Díky této zdánlivé drobnosti byli bezpečnostní experti schopni dohledat veškeré údaje o čidle včetně informací o jeho funkcích a používaném software. Ovládací software byl lehce dostupný na webu poskytovatele řešení, stejně jako technická dokumentace čidla a popis příkazů, které lze do senzoru "poslat".
Technická dokumentace a ovládací software pak analytikům umožnil se do čidla nabourat a přečíst všechny informace, které si čidlo ukládá. Pak se jim povedlo změnit nastavení senzoru a způsob získávání nových dat. Povedlo se třeba změnit nastavení čidla tak, aby se začalo zajímat místo o osobní auta o nákladní auta nebo průměrnou rychlost dopravy. Nová data, která pak čidlo ukládalo, nebraly ohled na aktuální dopravní situaci, čímž se pro analýzu staly pro město zcela nerelevantní.