Nová potvora, která ohrožuje klienty České spořitelny, na základě falešného upozornění žádá vrácení peněz z "omylem připsané platby". Uživateli, který má potvoru v počítači, se po přihlášení do internetového bankovnictví České spořitelny Servis24.cz zobrazí falešné upozornění o chybné platbě, která byla omylem připsána na účet.
Toto podvodné hlášení je psané dobrou češtinou a vypadá poměrně reálně. Hláška na obrazovce s nápisem "Chybná platba" obsahuje tlačítko "Pokračovat", po jehož stisknutí se zobrazí předvyplněný platební příkaz (samozřejmě falešný), a pokud ho klient potvrdí, odejdou mu z účtu peníze.
Pokud zaznamenáte ve svém bankovním internetovnictví jakékoliv podezřelé aktivity, nereagujte na ně a raději se v případě jakékoliv pochybnosti spojte s operátorem České spořitelny a vzniklou situaci s ním proberte.
Žádná banka po připsání neoprávněné platby svému klientovi účet nezablokuje. Pokud má klient na účtu dostatek peněz, banka neoprávněnou platbu jednoduše zruší a peníze si z účtu vezme zpět, nebo svého klienta na neoprávněnou platbu upozorní.