diskuze

Diskuze

Zpět


MBR13.11.2004 11:21:53
David Mokrýhttp://sushi.cestiny.cz
Dobrý den,
mám takový problém, který se vyskytuje vždy při diagnostice disku. Vždy když pustím Diagnostiku NOD32, tak mi vypíše následující chybové hlášení: "Chyba při testování MBR sektoru 1 fyzického disku. Chyba při čtení sektoru" (případně MBR 2)
Tato chyba se objevuje pouze na disku (diskách), který je rozdělen na více částí (kde je nainstalován a spuštěn NOD32). /Ale né vždy na každém rozděleném disku/
Pro upřesnění uvádím, že tato chyba se vyskytuje jak v neregistrované verzi, tak na verzi registrované. Pro zkoušku jsem to vyzkoušel na více počítačích a většině se objevilo toto chybové hlášení. Na běh programu to sice nemá žádný vliv /test dále pokračuje/, ale nemám tušení, kde by mohla být chyba. Testované disky byly řádně odzkoušeny diagnostickým programem na kontrolu disku a u žádného disku nenašel program žádnou sebemenší chybu (typu: špatné sektory, špatný MBR apod.), která by nasvědčovala o "fyzickém" poškozeni disku. Vše probíhalo na systému Win XP SP1 a poté SP2. Pro náhled přikládám tento obrázek
odpovědět
 
RE: MBR16.11.2004 9:59:34
Andrea Kubalováhttp://www.AntiviroveCentrum.cz
Techniké zázemí společnosti Eset s.r.o. je o této chybě informováno a na jejím odstranění se pracuje.
odpovědět
 
Cena:    0 Kč
Něco navíc
máme pro Vás dárek

SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI

Musím se přiznat, že s tak ochotným a hlavně trpělivým operátorem jsem se už dlouho nesetkal.

Patří mu proto srdečný dík! Domnívám se, že tento neobvyklý přístup operátora k zákazníkovi si zaslouží i zveřejnění


Rudolf Wonka, Litoměřice

#1

Protože jsem laik a nerozumím antivirovým programů velmi si cením s jakou jednoduchostí a elegantností mně dovedla technická podpora předat potřebné informace tak, abych jim porozuměl.

Protože si takového jednání velmi cením, považuji za vhodné poděkovat také Vám za dobře vybraný a proškolený personál.


Roman Jakubík

#2

Chci vám poděkovat
za profesionalitu a za pomoc při instalaci antiviru do počítače.

Moc vám děkuji a zůstáváme nadále vašimi klienty.


Ludmila Ferencová

#3

Moc děkuji za pomoc, už to funguje podle mých představ.

Udělali jste mi radost, že se na vaši podporu mohu spolehnout, to vždy potěší.
Ještě jednou díky a hezký den.


Ivana Stinková
Mělník

#4

Děkuji za odpověď
hned to zkusím.
Pěkné vánoce. Strašně jste mě překvapili rychlou odpovědí.


Dagmar Niklová
Olomučany u Blanska

#5

Dík za pomoc

Konečně jsem KIS nainstaloval. Musím konstatovat, že by se mi to nepodařilo bez vaší pomoci.
Takže ještě jednou díky a hodně zdaru.


Milan Selucký

#6

Dobrý den,

ráda bych Vaším prostřednictvím poděkovala p. Martinovi, který se mi po 2 dny trpělivě věnoval při nastavení antivirového programu.

Je vidět, že umí pracovat nejenom s anti-virem, ale i anti-talentem na PC.

Předejte prosím toto poděkování i jemu nadřízenému pracovníkovi!!


Irena Procházková
MŠ Mezi Domy, Praha

#7

Díky Vašim nástrojům na čištění jsem si mohl vyčistit PC, neboť se neustále zpomaloval a výsledek je pro mne překvapující. Jsem sice laik, ale věřím, že to využívají i odborníci. Děkuji za veškerou tech. pomoc.


Bělík Josef
Praha

#8


Doporučujeme
Eset Nod32 Antivirus, Eset Smart Security Premium, Eset Internet Security

získejte plnou verzi antivirového programu zdarma

Odkazy
Igiho stránka o virech: www.viry.cz

Cílem serveru HOAX.cz je informovat uživatele o šíření poplašných, nebezpečných a zbytečných řetězových zpráv, se kterými se denně setkává a které ohrožují běžné používání internetu.

diallix.net
Vaše řešení kybernetické bezpečnosti - Norton 360
Verze Shop-NET: 2.14.9.25

Možnosti platby:

- převodem na účet
- platební kartou
- dobírkou

VISA Maestro VISA Electron MasterCard

Možnosti dodání:

- elektronické licence - zdarma
- dárky k objednávce - zdarma