Na konferenci Microsoft Global Exchange se objevilo krátké video, na kterém se vystřídaly "nová loga" produktů společnosti Microsoft. Velmi rychle se objevily spekulace, podle kterých chystá Microsoft "rebranding" svých produktů, které by v praxi kromě změny loga znamenaly také rozsáhlé změny v propagaci produktů Microsoftu.
Podle vyjádření Microsoftu se ale žádné změny nechystají, tedy alespoň ne hned. Videoklip tak spíše než cokoliv jiného prezentoval marketingové možnosti a schopnost flexibility "propojených značek" jednotlivých produktů. Jediné, s čím se uživatelé údajně setkají, je slogan "Be Whats Next".
Každopádně se ale jedná o obecné potvrzení známého faktu, jak důležité je logo produktu a jak se marketingové strategie výrobců zarývají běžnému uživateli do podvědomí. Každý uživatel produktů MIcrosoftu má v podvědomí nesmazatelně umístěna prozatím běžně používaná loga produktů. Každá změna loga tak může v uživatelích vyvolat zajímavé reakce.