Registrace obchodního případu pro EXISTUJÍCÍ licence

Nutné údaje pro registraci a zachování maximální provize u existující licence. Je potřeba pro padesát (50) a více počítačů, poštovních schránek, připojených zařízení nebo zařízení a u produktů ESET B2B Security a ESET Professional Services a ESET Security Services od pěti (5) a více počítačů, poštovních schránek, připojených zařízení nebo zařízení, a to vyplněním tohoto formuláře.

Číslo OPP/Zákazník: *
Aktuální kontakt na koncového zákazníka
Příjmení a jméno: *
E-mail: *
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Které verze produktů ESET zákazník aktuálně používá? Pokud používá starší verze, jaký má k tomu zákazník důvod?
Vyplňte:
Pokud zákazník používá starší verze produktů, bylo mu představeno na testovacím/vašem prostředí poslední verze a její funkce? Vyberte 1 odpověď
Ano, zákazníkovi byla prezentována poslední aktuální verze v posledních 3 měsících.
Ano, zákazníkovi byla prezentována poslední aktuální verze v posledním roce.
Ne, zákazník neměl zájem o prezentaci poslední verze.
Zákazník používá poslední verzi produktů ESET.
O které řešení/problematiku se zákazník zajímá? Vyberte aspoň 1 odpověď
Migrace řešení do cloudu
Detekce neznámých hrozeb
Ochranu Cloudových služeb (Exchange Online, Teams, Google Workspace atp.)
EDR/XDR pro detekci pokročilých útoků
Šifrování disků, souborů, externích médií
Dvoufaktorová autentizace
Zákazník neřeší žádné z uvedených řešení
Pokud zákazník neřeší žádné z vybraných řešení, kterou problematikou se aktuálně zabývá?
Vyplňte:
Je zákazník seznámen s portfoliem bezpečnostních řešení ESET, popřípadě je podobná prezentace v plánu? Vyberte 1 odpověď
Prezentace byla uspořádána v posledních 12ti měsících.
Prezentace je plánována v následujících 3 měsících.
Prezentace je plánována, avšak potřebujeme asistenci ESET.
Ne, zákazník nemá o prezentaci zájem.
Požaduje zákazník jakékoliv ESET Služby? Vyberte aspoň 1 odpověď
Požadují MDR Služby pro ESET Inspect.
Požadují služby Bezpečnostního dohledového centra pro vyhodnocení událostí z řešení ESET a dalších bezpečnostních produktů.
Požadují Premium Support pro stávající řešení.
Požadují nastavení, popřípadě upgrade stávajícího prostředí.
Požadují Healthcheck, kontrolu stávajícího nastavení.
Nejsou seznámeni se službami ESET.
Nepožadují, podobné služby čerpají od jiného dodavatele.
Nezvažují žádné podobné služby.
Spravuje si zákazník bezpečnostní řešení (nejen ESET) sám, popřípadě pomáháte zákazníkovi se správou? Vyberte 1 odpověď
Zákazník si vše spravuje sám.
Bezpečnostní produkty máme ve správě my.
O bezpečnostní řešení se staráme ve spolupráci se zákazníkem.
Zákazník má některé služby pokryté třetí stranou.
Zadejte počet poptávaných řešení
AV ochrana koncových zařízení:
EDR ochrana koncových zařízení:
Ochrana mobilních zařízení:
Ochrana poštovních serverů:
Ochrana souborových serverů:
Ochrana gateway:
Dvoufaktorová autorizace:
Šifrování:
Ochrana cloudového prostředí (MS365):
Očekávaný termín realizace: *
E-mail osoby vytvářející registraci: *
Cena:    0 Kč
Něco navíc
máme pro Vás dárek

SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI

Musím se přiznat, že s tak ochotným a hlavně trpělivým operátorem jsem se už dlouho nesetkal.

Patří mu proto srdečný dík! Domnívám se, že tento neobvyklý přístup operátora k zákazníkovi si zaslouží i zveřejnění


Rudolf Wonka, Litoměřice

#1

Protože jsem laik a nerozumím antivirovým programů velmi si cením s jakou jednoduchostí a elegantností mně dovedla technická podpora předat potřebné informace tak, abych jim porozuměl.

Protože si takového jednání velmi cením, považuji za vhodné poděkovat také Vám za dobře vybraný a proškolený personál.


Roman Jakubík

#2

Chci vám poděkovat
za profesionalitu a za pomoc při instalaci antiviru do počítače.

Moc vám děkuji a zůstáváme nadále vašimi klienty.


Ludmila Ferencová

#3

Moc děkuji za pomoc, už to funguje podle mých představ.

Udělali jste mi radost, že se na vaši podporu mohu spolehnout, to vždy potěší.
Ještě jednou díky a hezký den.


Ivana Stinková
Mělník

#4

Děkuji za odpověď
hned to zkusím.
Pěkné vánoce. Strašně jste mě překvapili rychlou odpovědí.


Dagmar Niklová
Olomučany u Blanska

#5

Dík za pomoc

Konečně jsem KIS nainstaloval. Musím konstatovat, že by se mi to nepodařilo bez vaší pomoci.
Takže ještě jednou díky a hodně zdaru.


Milan Selucký

#6

Dobrý den,

ráda bych Vaším prostřednictvím poděkovala p. Martinovi, který se mi po 2 dny trpělivě věnoval při nastavení antivirového programu.

Je vidět, že umí pracovat nejenom s anti-virem, ale i anti-talentem na PC.

Předejte prosím toto poděkování i jemu nadřízenému pracovníkovi!!


Irena Procházková
MŠ Mezi Domy, Praha

#7

Díky Vašim nástrojům na čištění jsem si mohl vyčistit PC, neboť se neustále zpomaloval a výsledek je pro mne překvapující. Jsem sice laik, ale věřím, že to využívají i odborníci. Děkuji za veškerou tech. pomoc.


Bělík Josef
Praha

#8

Velmi oceňuji přístup firmy k řešení mého problému. Jednalo se o poměrně složitou věc. Díky serióznímu přístupu firmy AntivirovéCentrum jsem problém skutečně vyřešil k mé spokojenosti.


František Farář
Karlovy Vary

#9


Doporučujeme
Eset Nod32 Antivirus, Eset Smart Security Premium, Eset Internet Security

získejte plnou verzi antivirového programu zdarma

Odkazy
Igiho stránka o virech: www.viry.cz

Cílem serveru HOAX.cz je informovat uživatele o šíření poplašných, nebezpečných a zbytečných řetězových zpráv, se kterými se denně setkává a které ohrožují běžné používání internetu.
Vaše řešení kybernetické bezpečnosti - Norton 360
Verze Shop-NET: 2.14.9.25

Možnosti platby:

- převodem na účet
- platební kartou
- dobírkou

VISA Maestro VISA Electron MasterCard

Možnosti dodání:

- elektronické licence - zdarma
- dárky k objednávce - zdarma